NyttKnøtt? Skrevet 9. november 2006 #1 Del Skrevet 9. november 2006 Hei hei!! Kossen går det med deg? Har du begynnt ner telling te mens eller har du begynt på spray allerede? Er så spent på kossen du har det? Har ikkje orka så masse for tiå eg. Eg går på nettbasert kurs og sitte på dataen heile dagen. Og når kvelden komme e eg så kvalmen å vonde i magen at eg ligge strekk ut på sofaen. Eg vett kje kor sunnt dette egentligt e..... Venninnå mi meinte at eg burde ringt legen å fortalt kossen ting ligge ann, for blødningane mine dukke opp når stress nivået e høgt. Og eg e enn ekspert i å stressa. Men, eg vett kje eg, orke liksom kje gå å "syta" te legen heller, så eg får se. Har kje fått meg te å ringt å bestillt fysste sv.skapstime heller. Eg grue meg, og eg vett kje koffor. Dette her e heilt annerledes enn det eg hadde tenkt meg!! Huff, det blir bare syt å klag når eg snakke me deg, men eg føle at du e den einaste som forstår meg. Nok om meg!!!!!! Håbe du har det bra, og at du har tilgang til en data sånn at du ser at eg kje har glømt deg. (tenke på deg kver dag, kossen du har det) Kjempe kjekt at du har det bedre på jobb :-) Store klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7027324-trinemor78/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 10. november 2006 #2 Del Skrevet 10. november 2006 Hei hei:) Så kjekt å høre fra deg!!! Har ikkje vært inne her sjøl på ein stund, men tenke jo på deg så nå måtte eg inn å se, og eg blei såååå gla når eg så innlegg fra deg:) Uff kjenne så godt te det stress greiene, eg e og uuuuuuuuuuuutrolig flink te det, rett og slett usunt!!!! Skjønne så godt ka du føle for eg har følt sånn sjøl, og det e ingen kjekk følelse.... MEN syns du ska ringe te legen eg for din del, for det e ikkje bra å ha det sånn! Tror ikkje det e unormalt å få litt økt blødning når ein stresse, kanskje det e kroppen sin måte å si at du må tenke litt på deg sjøl:) For det må du vennen, du må kjenne etter og heller slappe mer av.. Som om det e så lett alltid!!! jee right... Ikkje flink sjøl, men tror eg har blitt litt bedre følte at nå va tiden inne for å tenke litt på meg sjøl inni mellom, stesse ennå me alt og vil rekke over alt, men når du te slutt blir så trøtt og te tider hissig, mens du befinne deg laaaaaaaaaaaaaangt nede i kjelleren så eg at dette va ikkje sunt for meg så prøve men lett... nei.. Men tenk på alt du har godt igjennom?? Alle påkjenninger på godt å vondt, gleden me positiv test så kom blødningene og du falt nok noen hakk, det e forståelig det, du har sett et hjerte slå, men føle det rart allikevel, alt dette og hvis du har nettkurs og familie utenom så e det ikkje rart du e stressa. Det e ikkje syting om du går te legen, det må du ikkje tenke!! Ring å få ein time, tatt ein kontroll og få snakt litt om det du føle.. Mange blør i svangerskapet, i heile svangerskapet, og noen har vondt i magen det trenge ikkje å være noe, men kanskje det du trenge å høre fra din lege:) Eg forstår deg så godt det ska du vite at eg gjør, og vil du skrive mer så e eg innom heile helgen:) Håpe du bestille time og det komme te å gå bra dette, og versåsnillllllll prøv å slapp litt av ikkje stress så masse, denne tiden te å ta vare på deg sjøl komme ikkje tebake:) Gode klem fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7027324-trinemor78/#findComment-7041126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 11. november 2006 Hohoooo!!! Endeligt helg, hadde tenkt å jobba litt med kurset i helgå, men det blei me tanken :-) Nervøsen for kossen det går vett du, men fillern og, det e helg!! Må ha litt fri.. I kveld har eg alene hjemme kveld, syns det e herligt sånn av og te. Har lånt meg filma, enn skrekk og enn grinefilm, det e det som e toppen :-) I dag blei det dansefilm i stede for grinefilm, sikkert liga good det. Har sitt skrekk filmen nå, og ska se den andre nå itte eg har svart deg!! Huff, det e kje lett for min familie nå, søskenbarnet mitt på 26 år har kreft og ligge på sitt sista. Eg syns dette e så vondt. Hu bur kje her, og eg får kje gitt na nogen andre ting enn gode tanka. Huff, eg håpte eg aldri sko oppleva sånne vonde ting, me sånne flotte unge mennesker. Men, sånn e det nå. Me hadde håp om at hu sko få hjelp i et aent land, men det blir nok kje te nå som hu e så dårlige. Eg grue meg te denne vegå, kossen ting blir. Nok om det, måtte bare få det ut, har litt tåre å sånnt som ligge på lur. Men, eg har bestemt meg for å tenka positivt å ha håpet der så lenge som mulig!! Livet gjer oss mange testa, og heldigvis e me enn av di heldige tross alt. Tenke masse på det for tiå. Blei masse rare tanka på enn lørdagskveld. Hb det går greit? Nei, har kje fått meg te å ringa te legen, ska lova å gjer det på mandag... (trur eg) Kossen går det me deg då? Du skreiv ingenting om det. Du bare trøsta og støtta meg. Du har det værre enn meg nå. (heldigvis endre det seg snart ska du se :-) ) Har du fått tante rød, den skrekkelige, som me ønske oss kun i denne sammenheng? Eg håpe det. Kje lenge te spray nå då :-) Åhh så eg glede meg. November å desember e enn fine måned vett du :-) Store lørdagsklem fra meg :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7027324-trinemor78/#findComment-7052542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 12. november 2006 #4 Del Skrevet 12. november 2006 Halloen:) Hørtes herlig ut me ein sånn kveld, syns og at det av og te e deilig å vera aleina:) Dessuten i dag så har kje alt vært på topp mellom oss så synd å si det men drog an seg i seng så eg har nettopp sett film sjøl.. Forstå meg rett dumt det e sånn, men det va litt herligt!!!!!!!! Eg e nok litt for sta te tider, men e kje lett å gi seg alltid:) Uff det va trist lesing... Ikkje løye du e trøtt, alt utenom og dette. Må vera forferdelig for dere.. Gode tanker og gode ord betyr mer enn alt aent, omtanken varme spesielt når der ikkje e så mye å gjør.. Men forferdelig vondt å trist. Og håpet kan ingen ta fra dere.. Tårer e naturlig i ein sånn situasjon, og proppet full av hormoner så blir det ikkje bedre, skjønne det så altfor godt.. Ei mor i klassen te datteren min dø av kreft, våres unger hadde følgt hverandre siden barnehagen så me hadde ein del kontakt privat og det va et sjokk å høre om det så kan kje tenke meg kossen det e for dere.. Hu var 37 og etterlot seg 3 jenter..Det ska liksom ikkje vera sånn!!.. Svigerinnå mi har også fått kreft, fløflekk kreft som hu eg nevnte dø av, men det har eg ikkje tenkt å nevne.. Blir liksom litt feil for hennes del, men de trodde ikkje der va spredning, men som hun sa e ikkje noe særlig å ha fått den diagnosen i en alder av 32.. Om 10 år kan hu bli friskmeldt, e lenge det... Kjenne eg får litt hettå, så eg har faktisk sist fredag fjernet ein fløflekk i ansiktet, ikkje någe å ha på!! Dessuten så eg ut som han der inglesias fyren me an så an e kje savna:) Ka kreftform hadde hu?? Eg meine hu e jo så ung.. Uff kjente eg blei heilt lei meg, syns det e så meiningslaust!!! Men Hjelpede meg syns du e mer enn gode eg!!! Fortjene helg nå Godt du slappet av litt, og va litt crazy:) Må det ellers kan me jo bli ja, litt crazy!!! Joda går bra me meg, kan ikkje klage når eg lese sånt, blir litt feil det, og mine problemer blir jo... ja der forsvant de ja!!! Neida det går faktisk bra me meg, kjenne ikkje så mye etter sist forsøk, ser fremover og håpe bare at ein gang!!! Skal ringe inn mens på mandag hvis an komme:) Og det har eg store planer om så fint om hu kom i morgen faktisk:) Hjertelig velkommen ska hu vera!! Lenge siden eg har følt det:) Kjar for frys nå, 2 egg inn hvis de klare seg då.. det e vel det verste å tenke på, men de sa hvis ikkje de 2 første klarte seg så tinte de opp de andre og eg meine kor uflaks kan eg ha hvis ikkje 1 klare seg av de 4??? Nei nei det må de ellers så tror eg någen kødde me meg for å sei det rett ut!! Herregu blei ei lita novelle dette.... Men men lenge siden me har jabba litt nå så da blir det jo litt sånn... Ja bare la meg tro det:) Håpe du ringe på mandag, ikkje bra å gå sånn vettu, blir bare så rolsne av det;)tihi.. me blir jo det, iallefall eg.... Men så e eg ei svima og da:) Ønske deg alt godt fremover!! Sende mine tanker te deg og dine i denne vonde tiden.. Håper me snakkis snart igjen. Gode klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7027324-trinemor78/#findComment-7053846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå