Gå til innhold

teutonia mistral eller oth urbal jungle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært inne her og spurt og gravd om ting tidligere.. lurte da på

hvilken vogn som passet best for meg som bor i 3. etage uten heis, midt i Oslo og har liten bil. Har fått inntrykk av at OTH urban jungle og teutonia mistral da skal være vogner som passer meg bra..Noen med erfaringer ? Noen som vil anbefale en av dem fremfor den andre? Jeg tenkte ikke nødvendigvis å kjøpe en ny modell, men å prøve å få tak i brukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg har en oth, er en kjempe god vogn. kjenner mange som har og er super fornøyde. men jeg savner emmaljunga vogna mi. du kan få kjøpe min

Skrevet

kjøpe hvilken? emmaljunga vogna ? :) ble på det sterkeste frarådet å kjøpe emmaljunga vogn av noen her på forumet pga størrelse og det faktum at jeg må gå opp 4. etg uten heis med bagen.. hva tror du?

jeg er jo prisgitt andres råd og er veldig i tvil, har aldri kjøpt barnevogn før.

får vel snart ta meg en tur i butikkene og spørre og prøve, selv om jeg har tenkt å kjøpe brukt :)

Skrevet

jeg solgte emmaljunga duo edgen min, angrer meg på det.lurte på om du ville kjøpte oth en min??

Skrevet

kanskje det? trenger jo egentlig ikke vogn på en god stund enda men..

hvordan er den? hva slags bag og utstyr er det og sånn? farge, modell?

Skrevet

er farge lime beach, 2006 modell. følger med regntrekk, pumpe og sånn bøyle. har bare brukt den i en mnd. der god og trille og sånn. men savner emmaljungaen, selv om det er stor og tung

Skrevet

takk for råd og info om vognen :) Men jeg bør vel vente litt med vognkjøp..tenkte uansett at jeg måtte kjøpe en mørk farge, p.g.a eksosslaps og sprut her i byen, bor midt i trafikkryss..

Skrevet

OTH er ypperlig når du bor i byen! Det eneste som er et litt stort minus er at du ikke kan ha ungen vendt mot deg når du går over fra bag til sportsdel, og bagen er såpass liten at dette som regel skjer ved 5-7 mnd... Men - har du sett på Bugaboo Cameleon, Teutonia Fun eller Teutonia Spirit S3? Disse (hvertfall de to første) er kjempelette vogner med svingbare hjul, vendbar sitteinnsats, god plass i bagen (cameleonen er kjempesvær i bagen, faktisk bedre enn simo!!) og tar allikevel liten plass... Supre vogner og absolutt å anbefale at du tar en titt på dem :-)

Skrevet

oi, tusen takk for den infoen! var ikke klar over den ulempen med OTH, er ikke snakk om at jeg skal ha ungen vendt fra meg når den er 5 måneder..

Skal sjekke ut disse vognene! vet du om bagen er "lett?" og om den er lett og løfte opp fra vognen? skal jo som sagt ned i kjellerboden med vogna for så og bære bagen opp 4 etg.

Skrevet

Teutoniavognene kan du jo bruke mykbag i, disse er kjempelette og greie å bære med seg, men KAN jo blir litt trangere enn en hardbag da... Bugaboo-bagen er en duobag og har kjempegod plass, veldig grei å bære med seg den også, de fleste bager er jo lette å bære, det er ungen, vinterpose og alt sånn som gjør det tungt :-) Bugaboo og Fun er i tillegg så lette vogner at du enkelt får dratt dem opp trappa om du vil :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...