fikk prins 11.01.07 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 hei hei,,,,flere som er skikkelig slitne etter en dag på farten?? jeg sitter og sover i sofaen til barnetv hver dag...er helt utslitt....flaut, men selvom jeg er 100% sykemeldt pga bekkenet holder jeg på med noe hele dagen avlikevel...har såååååå masse å ordne før nurket kommer også...men alt i alt....er sååå sliten og trøtt at det er nesten så jeg har lyst til å begynne å gråte..jeg har hatt en elendig dag egentlig og samboeren måtte jobbe overtid idag så da må jeg ta kveldsstellet og legge lille frøkna vår...gud jeg gleder meg til klokken er syv og hun er lagt.....kjenner en liten depresjon ulme under overflaten her...syntes liksom litt synd på meg selv jeg da... føler jeg må ta meg sammen og tenke positivt...=0)
to tette og ei badehette:o) Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 En liten trøst i den ulmende depresjonen: du er ikke alene!! Jeg har det akkurat som deg. Jeg har termin 15 des., men blir veldig overraska hvis jeg går helt til da. Her har magen sunket omtrent til knærne, bekkenet er værre enn noen gang, er så sliten at jeg knapt klarer å stå på føttene fra 3 og utover ettermiddag/kveld. Mange litt vonde kynnere og skikkelig nedpress. Er sjeleglad for at jeg fikk barnehageplass til junior på 19 mnd for 2 uker siden. Vet seriøst ikke hvordan jeg skulle taklet det hvis han hadde gått hjemme med meg ennå. Men vi er jo snart ferdige som rugekasser, litt lengre å vente på deg da, men det går da så fort så. Ønsker deg lykke til videre med ruginga:o)
fikk prins 11.01.07 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 takk for oppmuntrende ord...jeg syntes jo at det går fort nok, går fort til nestemann er kommet til verden..men somsagt prosessen er slitsom...lykke til du også--- =0)
Heira☆ Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Trøtt ja, det skal jeg love deg!! Jeg er trøtt stort sett hele dagen jeg. I dag har det vært ille. Har ikke hatt tiltak til å gjøre noe som helst. Sier litt når det blei grandis til middag he he he. Jeg må bare si at jeg er såååå imponert over dere som har små barn fra før!! Skjønner nesten ikke at det lar seg gjøre jeg. Jeg har veldig lyst på flere barn etter denne. Jeg fatter bare ikke hvor dere tar overskuddet fra...? Flinke er dere!
Snupidupi Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Høres vældi kjennt ut ja... æ har også vært mye slitn i det siste.... og når frøkna har hatt en dårli dag har æ vært på gråtn fleire ganga... men hold inne bærre førr å ikke skrem ho... tål ikke å gjør nån verdns teng... Men fikk lægen tel å sjekk jernlagran mine og di va tom...enda æ hadd fin blodprosent og fint blodtrøkk... så håpa nu at dagan skal bi litt lettere fremover nu når æ knaska jærn... Også trur og håpa æ at sambo får det litt roliere på jobb sånn at han kommer heim tel vanli tid.. Go bedring!! Klem
to tette og ei badehette:o) Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Helt ærlig, så skjønner ikke jeg heller hvor vi tar overskuddet fra:o)
fikk prins 11.01.07 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2006 takk for det.....ilikemåte...god bedring..har iallefall funnet ut at overskudd skulle man gjerne hatt mer av...nå er sikkert mye av grunnen til at jeg føler meg litt elendig idag pga at jeg falt idag....når det går over håper jeg det blir bedre... jeg jobber egentlig i barnehage, men det hadde gått sinnsykt dårlig for meg å være der nå... uansett..koselig med en oppmuntring..=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå