Suretær Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hei på dere! Har smugkikket på dere lenge og hadde egentlig ikke tenkt å skrive selv, men jeg kan ikke la være. Har lyst å bli kjent med dere, virker som dere har det så hyggelig her : ) Er ikke helt kjent med alle forkortelser enda så dere får bære over med meg hvis jeg gjør noen feil. Er i vår 4 pp, ingen panikk enda . men det gjør jo ingenting om den sitter snart for å si det sånn.. Har ingen fra før, er 32 år så jeg er klar som et egg!
attpåklatt!! Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hallo og god kveld tutta!!!!!!!! Tror de fleste leser litt først ja... du vet vel gjerne at det finnes en tråd med forkortelsene på du da..? Velkommen skal du være!! Kjempespennende med den første!!!! Klem!
AniBer Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Velkommen hit til oss!! Her er det en kjempetrivelig gjeng som tar vare på hverandre i både godt og vondt!!! Lykke til med prøvingen!!
Princi Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Hei og velkommen tutta! Er ganske ny her selv og har ikke helt dreisen på forkortelsene heller. Sitter med en "jukseliste" foran meg, uten den forstår jeg bare halvparten av hva disse erfarne jentene snakker om til tider! Ta en utskrift du også av den tråden, den inneholder dessuten mye nyttig info! Klem
Gjest Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Heisann du! Velkommen inn til oss!! Prøver og å bli gravid for første gang.. Regner med å gå over til 5pp på mandag..:-( Lykke til og håper oppholdet ditt her inne blir kort!;-)
Suretær Skrevet 9. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2006 Takk skal dere ha. Har sett listen men ikke fått printet den ut enda. Jeg får ikke skrevet mer idag, er på vei til konsert. Kan være jeg skriver i natt når jeg kommer hjem, ble sittende oppe å glo på dere til 03. i går.. MEN, jeg håper jeg er gravid - har noen symptomer. Kjennes ut som eggløsning hele tiden og tisser i ett sett.Pluss luft i magen.. Æsj.. Har ikke vært kvalm i det hele tatt, men blir alle det? Hvor lenge etter en eventuell befruktning kan man teste? Noen som vet? Kjempeklem..
Gjest Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Velkommen tutta : ), som aktiv bruker - ganske koselig det også ) Håper oppholdet ditt blir kort, og fruktbart ;o) Ser dere har vært aktive en stund, selv har vi 5pp bak oss ---> XXXXXXXXXXXXXX fingrene for at det ikke blir så lenge til vi kan gå over på 1 trim, og spre litt av den positiviteten vi har her inne ) Ang spørsmålene dine...det er veldig variert om man blir kvalm eller ikke, og i hvilken uke... så nå ble du vel klok tenker jeg ;o) Det jeg har plukket opp ang testing er at det er greit og teste så nærme IKM som mulig, og på morgenurin (høyest konsetrasjon av hcg hormoner). Så slipper du å tenke på alle de grunnene som kan forårsake en negativ test, når det du egentlig ønsker deg er en postiv test! Håper du har hatt en kjempeflott konsert )
Princi Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Har også masse luft i magen akkurat som deg. Men det kan være PMS også. Har gått og vært småkvalm over et par uker´s tid, men til min skuffelse viste dagens test igjen negativ. TR kommer veldig ureglemessig hos meg, så det er ikke godt å vite når jeg kan ta testen for at den skal gi utslag, men hvis alt går etter planen så blir det ny test på mandag og da BØR den stråle to linjer og ikke bare en liten ensom en! Vanligvis kan du teste en dag etter IKM, men det finnes tester på markedet som kan vise 3 dager før IKM. !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå