:) Ma Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hei er det flere her som har sjokolade dilla?? Jeg holder meg stort sett unna, men får veldig ofte lyst på. Det er jo ikke bra med for mye søtt..
Skilpadden Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Uff ja, jeg har litt sjokolade-dilla. Stort sett prøver jeg å holde meg unna, men det er ikke alltid like lett. Jeg spiste veldig usunt og la på meg mye i forrige sv.skap, så prøver å være flink denne gangen. Men man må jo unne seg litt godt i blant!
mamma >to gull Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Har egentlig mest chips dilla. All slags potetgull..Mmmh, er jo så godt..:-)) Men det blir litt sjokolade i løpet av uka og..Uffamei, lurer på hvor mye jeg kommer til å legge på meg..Er vel greit å pørve å holde litt igjen selv om det ikke alltid er så lett....
rose_007_har fått ei jente Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 uff..får dårlig samvittighet nå jeg. Har nettopp spist 2 sjokolader:(
bitteliten25.04.07 Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Ja!!! Må prøve å ta meg sammen for å unngå å bli for stor, men det er ikke lett! Godt å høre vi er flere. :-)
2 barnsmor 81 Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 sitter og spiser en stor marsipangris i dette øyeblikk....mmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå