Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Og jeg vet at jeg IKKE burde gjøre det:( Minste på 7 mnd har holdt meg våken i hele natt (noe som ikke er vanlig) Jeg har ikke sovet siden kl 01 i natt og da hadde jeg sovet i 1 time. Møkka sur da jeg sto opp kl 06 i dag og hva gjør jeg,jo jeg kjefter på sambo fordi han har sovet godt.....han var irriterende blid. Nå skjønner dere hva jeg mener.....*skamme meg* Etter mye om og men så ender det med at min tilkommende mann (om han fortsatt vil da,etter denne dagen?) tok med seg lillemann på jobben og ble borte i nesten hele dag,slik at jeg kunne sove. Jeg la meg jeg,men sove kunne jeg bare drite i pga borring hos nabon. Kl 11 ringer de fra skolen fordi 6 åringen kaster opp......blæ og stakkar! Vaska spy og trøsta i hele dag og ikke nok med det,for 10 min siden skalla jeg i en spiss kant og blør i hue!!!!!!!!!! Så nå skal jeg ut å gå en laaaang tur med en god venninde og da skal jeg ta meg en røyk,ferdig med det!!!!!!!!! Hehe,mens jeg skriver dette ringer det på døra og det var noen som skulle preike om "hva er falsk religion"???????? Ring på hos nabon sa jeg..... Verdens mest rotete inlegg,men men.
m-mamma Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Det er godt å blåse ut litt skriftlig!!! God tur!
mammaen til G & A Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Uffda det ble en lang dag for deg. Ut paa tur med deg og gaa fort=) Klemmer fra
Gjest Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 uff da! Typisk at alle uheldige ting skal skje på en gang:( Håper morgendagen blir mye bedre for dere alle. Flott at du gikk tur, det hjalp, tenker jeg!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Noen dager går liksom alt på tverke! Trøst deg med at gutten din sikkert sover som en stein i natt, og dagen i morgen blir mye, mye bedre =)
Gjest Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Nå blir du kanskje sinna på meg, men måtte faktisk le litt når jeg leste innlegget ditt. Men mest fordi du uttrykker deg godt og morsomt. Skjønner din frustrasjon, og spesielt den med å bli irritert på gubben som sover godt.... Den kjenner jeg meg igjen på, sukk. Tar meg i det da, når det har gått en stund. Kos deg på tur, og så håper jeg du får en bedre dag i morgen Trøsteklem fra meg
sommersol Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Måtte smile jeg også. Mest fordi jeg kjente meg igjen av en del, og fordi du uttrykker deg, som Fru Gyldenkorn sa, morsomt Håper uansett at natten blir bedre denne gangen!! Ingenting er så frustrerende som å ikke få sove!!
Anonym_her_inne Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Du har hatt en skikkelig drittdag. Sånn er det av og til! Syns jeg kjente igjen sinnstemningen din=) Håper ikke det fortsetter slik da!
Retro-mamma Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Jeg også lo litt... :-) Møkka sur og kjefta på sambo for at han hadde sovet godt - ha ha ha ha ha!!!!!! Vi damer får det til altså ;-)
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 alt på en dag jo! uff og uff!. Håper du fikk en fin kvelds-tur... Jeg kjefter også på gubben når han har sovet godt og ikke jeg! )
lifa og Eline Skrevet 10. november 2006 #12 Skrevet 10. november 2006 Huff godt å kunne klage til oss her inne. Ønsker deg en fin dag i dga og håper du har sovet bedre i natt.
mamma og my Skrevet 10. november 2006 #14 Skrevet 10. november 2006 du har min fulle medfølelse og gjenkjennelse!
3godklumper Skrevet 10. november 2006 #15 Skrevet 10. november 2006 VRÆÆL Godt å ikke være alene om sånne dager! Røyk og kos deg!!!! Trenger det nå!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #16 Skrevet 10. november 2006 Takk for gode ord og det er veeeldig godt å høre at det er fler som har sånne håpløse dager som jeg hadde i går,hehe:) Vel....gubben ble gla da jeg skulle ut en tur i går og da tenkte jeg "HJELPES,jeg har virkelig vært streng mot han" Gikk lang tur i går,tok solarium og TO røyk (på en torsdag.uffamei) Inatt har jeg sovet godt og jeg har shoppa masse i dag for i kveld skal jeg på latter og se på Anne Cat Herland.......gleeeeder meg:) Ha en fin kveld alle jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå