litengutt+2_spirer i magen Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hvor lenge bruker dere badebalje, og hva går dere over til etterpå? Dusj?? Lillegutt er 6 mnd og blitt 70 cm lang, begynner å bli trangt i balja. Og badet er jo fullstendig "drukna" når vi er ferdig :-)) Men han koser seg veldig da.
firemerkersmør Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Samme her. Han er 5 mnd, og veldig aktiv. Mest vann på gulvet når vi er ferdige. har ikke stort badekar, så vet ikke hva vi skal gjøre nå. Dusjen kanskje.
mamma til fire små Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 vi går vel over til badestamp/balje til å sette på gulvet,og som er gangske stor. ellers har vi allerede funnet ut at det går kjappest med dusjen sammen med mammaen. men må få bade litt gga kosen syns jeg:o)
SassyMom Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Tja, når jeg var og besøkte foreldrene mine sist (og de har hverken badekar el en passende balje), satt jeg gutten min på stumpen i dusjen og vasket han med en klut som jeg dyppet i en stor bolle. Da fikk han samtidig plaske med vannet i bolla og hadde det veldig kjekt!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 gitten min er 8 mnd, jeg kjøpte badebalje på lidl til 50 kr... helt suveren, stor med propp i bånn... så har jeg en "badering" som jeg setter oppi.. der sitter han så fint atte... setter forresten balja i dusjen... Så da kan jeg jo lukke igjen om han spruter for mye... sitter jo på utsiden dah...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå