Gå til innhold

Sjønnhet og velvvære tips : )


Alvilde<3

Anbefalte innlegg

Tørr hud, rynker og STREKKMERKER? Ta omega-3 og e-vitaminer.

Høyere dose når en går gravid (?)

Leste det i et blad en gang : )

 

Noen andre som har tips? Jeg har mange. Men ikke flere gravid-tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var litt skeptisk til dete med å forebygge strekkmerker, men har nå blitt overtalt til å prøve Clarins planteolje mot dette. Min venninne gikk opp 23 kg under sv.skapet (er 160 cm høy...) og har ikke antydning til strekkmerker. Så jeg prøver, uansett blir huden deilig og myk, lukter litt men det forsvinner etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at strekkmerker er arvelig jeg , så om du er arvelig belastet så kommer de uansett. Har da strekkmerker fra første svangerskap jeg så jeg regner med at det kommer litt nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp nesten 25 kg med nr 1 jeg har ikke et eneste strekkmerke.

Det er mange som smører og smører men som får det likevel..

Jeg har også hørt noe om at det er arvelig,men ellers tror jeg ikke det er noe man har kontroll på;o)

Jeg vet ikke,men jeg tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk gravid første gang, brukte jeg strekkmerke-kremen til biotherm. Har ikke ett eneste merke. Brukes fra du er 4mnd på vei. Så skal sant sies at jeg gikk ikke opp mer enn 6-7 kg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde bestemt meg på forhånd at jeg ikke skulle ligge på meg så mye. Er veldig sta, håper jeg er like flink denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente frem til og med 7 mnd. Hadde ett sundt kosthold, prøvde å ikke overspise. Kun snop om lørdagen, kanskje av og til søndag og ved spesielle anledninger. Drakk masse vann gj.sn 4liter om dagen. Unnet meg en glass-cola om lørdagen. Klarte å overstyre mine behov om noe søtt\salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...