Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Del Skrevet 9. november 2006 Både jeg og sambo har navn som begynner på E, og ønsker at bebisn vår skal ha et navn som begynner på samme bokstav. Spreke forslag? har tenkt litt på Edvard eller Emilie. hva syns dere om de to?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøggly Skrevet 9. november 2006 #2 Del Skrevet 9. november 2006 Eline og Eskil stemmer jeg for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 9. november 2006 #3 Del Skrevet 9. november 2006 Emil Eirik Eric Emre Erlling Erlend Emily Emilie Emilia Eva Eirin Erika Ella Ellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 9. november 2006 #4 Del Skrevet 9. november 2006 Edvard er kult. Emilie er søtt, men litt vel vanlig for øyeblikket (om dere bryr dere om sånt). Noen forslag: Emily Elvira Ebba Eveline Elina Erle Edvin Elliot Erling Even Eskild Elmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 9. november 2006 #5 Del Skrevet 9. november 2006 Ellinor er min favoritt på E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 9. november 2006 #6 Del Skrevet 9. november 2006 Evelina eller Evita, Erling eller Eskil? Edvard er kjempefint! Emilie er fint, men veldig vanlig. Hva med Emilia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #7 Del Skrevet 9. november 2006 Elvira Ellinor Elisa Eivor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. november 2006 #8 Del Skrevet 10. november 2006 Fine jentenavn: Ella, Embla og Eva. Emilie er også pent. Fine guttenavn: Eirik, Emil, Emrik, Even og Erlend. Ikke så begeistret for Edvard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #9 Del Skrevet 12. november 2006 Embla er også min jente favoritt. Ellers synes jeg Esekiel er fint, eller Eikh Leander.. Litt spesielle kanskje.. Ellers er det stilig at Edvard har kommet litt tilbake. Emilie er også søtt, men litt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 13. november 2006 #10 Del Skrevet 13. november 2006 Synes det er mange fine navn som begynner på E. Emilie/Emilia Emma Eline Elise Erica Emil Edvard Erlend Emre Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. november 2006 #11 Del Skrevet 13. november 2006 Emre eller Erika... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. november 2006 #12 Del Skrevet 15. november 2006 Er veldig glad i jentenavnet Eowyn, jeg da... ) Fra Ringenes Herre. Ellers kommer jeg på; Ella Evelyn Eleanor Embla Eira Esther Emmeline Elita Elida Eneira Elisa/Elise Edvarda Erwin Eirik Emrik Emmet Erlend Eivind Espen Edvin Edvard Eskil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dansejentes mamma Skrevet 15. november 2006 #13 Del Skrevet 15. november 2006 Elida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå