Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Teodor er så urolig om natta, vært det i flere dager nå. Ligger og vrir seg, sutrer i søvne... Vi prøver alt, ingenting gjør det bedre Det er så uvant, for han er aldri sånn! Han har en dårlig dag i dag også, sutrer og er ikke seg selv Hva kan det være? Blir liksom ekstra ille for oss når han er sånn, for han er aldri sånn!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 jenta vår på ca 6 uker har også begynt med dette. Tror hun har hard mage og luft.
anetteLG Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Min gutt er alltid også utrolig rolig og sover godt om natten (men våkner til amming). Han ble plutselig veldig urolig som du beskriver...dette var i forbindelse med tenner...men det tok flere uker før de kom opp. Og det kan også ha sammenheng med overgang til fast føde...eller har du spist noe sterkt?
Gjest Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Teodor er 4,5 mnd, det har begynt å komme opp en tann, men ser bare en hvit klump i tannkjøttet enda. Han har ikke " klaget " noe over denne hittil, noen uker nå. Jeg ammer ikke Teodor, så det har ikke noe med hva jeg spiser å gjøre. Han hadde mye luftplager før, men etter han ble 3 mnd har dette blitt helt borte Han får litt grøt, bare smaksprøver enda, med frukt. Syns han var så varm i kveld, hadde 38,2 i feber. Han fikk stikkpille med Paracet. Nå har han sovnet. Ikke helt i form, blank i øynene, trist og lei Er så rart for oss som er mamma`n og pappa`n hans, for han er alltid så blid og sutrer aldri....
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Litt feber og sutring høres ut som tenner... Ville kjøpt et slik middel på apoteke som man kan smøre på gummene opptil 5ganger for dagen. Snuppa mi var urolig leeeeeeeeenge før jeg skjønte at det var tann på vei, litt feber og, ble en helt annen unge når tannen kom igjennom.
Gjest Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Er bare så rart at den tanna har vært der i flere uker nå, og han har ikke sagt noe... Merker jo at han sikler mer og putter alt inni munnen, det klør sikkert, men han har ikke vært i dårlig form eller sutrete....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå