lizaloo Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hei. Lurer litt på om det er mange her som ble gravid med førstemann uten særlige vansker og som nå sliter med å få nr to? Og er dere evt utredet for mulig årsak? Er selv mor til en på 3.5 og ble gravid med han uten problemer, men har nå holdt på i over et år med neste mann. Har prøvd å ikke stresse med det, men kjenner nå at jeg begynner å bli utålmodig. Skal til gyn i morgen og måtte mase på legen min for å få en henvisning fordi han mener at siden jeg har fått en fra før, så er det ingen grunn til at jeg ikke skal få nr to. Har regelmessig mens og smertefull eggløsning... Mulig han har rett, men det skader jo ikke å sjekke at alt er ok? For noe kan jo ha skjedd "der nede" siden første mann eller? Kjempefint om noen kan dele sine erfaringer og vil gjerne høre fra noen som tilslutt fikk nr to...he he trenger litt håp før jeg blir gaaaaal.
Gjest Tutt1 Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Har en sønn på snart seks år som kom, ganske overraskende, når j gikk på pillen.. Har prøvd noen måneder m ny mann j å, men her ligger vel problemet hos meg siden de fant ut at j har pco for et par år siden..
cowgirl_in_katmandu Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 første kom helt utenfor noen planer,dog meget velkommen:) har prøvd i fire pr på nummer to,men har jo byttet mann i mellomtiden,så blir jo ikke helt det samme.. men har et vennepar som brukte fem år på nummer to sammen,også plutselig kom det to på rappen da gitt!!tenke seg til...
2 fine små Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Enkelt gravid alltid, men jobber litt med aa faa spiren til aa sitte... =o) Saa langt en 2,5 aaring og to MA i uke 5. Naa trolig gravid (hvis saa ca 4+5 eller saa) men med en bloedning naa. Det enten en sen TR, en SA eller tegn paa at jeg er gravid. Vet ikke foer om noen dager. Saa, ja, ikke like enkelt med evt barn nr 2, men jeg sliter med aa komme til uke 8, ikke aa bli befruktet. Det var ikke helt det du spurte om, men jeg svarte likevel... =o) Er saa spent, og har vel fortalt min historie litt vel mange steder naa, men det faar det vaere rom for haaper jeg. Lykke til, tur til gyn hoeres lurt ut, god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå