Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 min lille gutt sover nesten ikke..og han er verdens største mamma dalt. våken 5-6 ganger på natta. og har to små lurer på dagen..sliten...noen som har tips om hva det kan være? noe jeg gjør galt? blir gal snart...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 *rekkeropphånda* han KAN være sånn til tider.. går i perioder..og blir bare mindre og mindre av de nå.. han nærmer seg 7mnd.. folk her inne sier at skrikemetoden kan hjelpe.. men det er ikke et alternativ for meg! Jeg går lange turer med han på dagen når han er sånn, da sover han bedre, og blir igjen roligere på natta.. ellers må du være forsiktig med å gi grøt for nerme leggetid, kan bli urolig i magen av det
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 ok..jeg fikk beskje at det skulle hjelpe..men da skal jeg gi han grøt tidligere...kanskje det hjelper...takk
hAndy Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Jeg gir grøt , så legger jeg rimelig kjapt etter han har spist opp posjon sin. Det går fint så lenge magen er vant med grøten og babyen raper godt. Men, alle barn er forskjellige og finnes vel ikke noe fasit svar.Har også en sønn som er mye våken på dagtid- dette er utrolig slitsomt til tider. Men, sover bedre og bedre om natten(har hatt mine turer oppe ..jah) Tror faktisk det er grøten som har skylden i dag. At han endelig har nok og sove på. Tar en stund før virkningen av grøten setter inn har jeg hørt. La også jr. på eget rom .Redningen min:) Håper det går bedre etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå