Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 .... Nå er det 2 år siden siste p-spøyte (som jeg virkelig hater!!! Har noen forresten vurdert å gå til sak mot de som lagde denne jævelskapen?) Har vært gjennom div gyn-tester og HSG. Provera-kur, pergo-kur(er), slimløsende piller, bakteriedrepende kurer, blodprøver, you name it. Samboern min har testa og alt normalt. Gyn mener det ikke er noe grunn til å ta lap siden ingen tester viser noe galt (bare at jeg må gi kroppen litt tid på å bli kvitt sprøyta). Tatt el-test som har gitt positivt utslag, men ingen spire. Og den evinnelige beskjeden; ikke tenk på det, så går det nok snart. Hvordan i /&(¤#¤ skal man ikke tenke på det når man skal telle dager for å starte på piller, telle dager for å ta el-test, telle dager for å ta blodprøver og ikke minst telle dager for IKM ..... Sikkert innmari lett å sitte å si. Men funker det? Nei, det vet vi alle.... Er så heldig å ha en sønn fra før - snart 6 år. Da var det ikke noe problem, men nå.... når vi liksom skulle planlegge går alt rett vest. Tok blodprøve på dag 21 forrige mnd (uten pergo) Da var det dårlig utslag - svak el. Skal ned igjen til tirsdag (nå med pergo) så får vi se om det er høyere verdier. Føler nesten det hadde vært bedre å fått beskjed om at vi dessverre ikke kan få fler. Tatt sorgen og forholdt seg til det, i stedet for å høre at det er ikke noe galt med noen av dere og dere har fått det til før, så bare gi det litt tid så blir du nok gravid..... Hvor lenge skal man vente, da??? Måtte bare få ut litt frustrasjon. Lenge siden jeg har vært innom å skrevet, men er rett som det er her inne å leser innleggene deres. Krysser alt for alle her inne. :-)
mamman til gogutten Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Ja det er en prøvelse det her, og til pokkers med de som sier "ikke tenk på det så ..." Akkurat som det er vår egen feil at det ikke skjer noe!!!! Men hva er de slimløsende pillene du har fått? Hva skal de være godt for? Jeg har selv hatt en skikkelig frustrasjons periode nå. Alt er bare helt på bånn og liker ikke å gå ut blant venner lenger (alle har jo barn..) og føler jeg blir mer og mer sofagris ettersom tiden går. Det er jammen godt å synes litt synd på seg selv til tider synes nå jeg!!!
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Hei. Ja det går opp og ned her...... Slitsomt. De slimløsende pillene heter Ovesterin, eller noe sånt. Det er i stedet for hostesaft, som jeg vet folk går på. Har tatt disse sammen med pergo men fra dag 3-12. Jeg har litt seigt slim, så smågutta har litt problemer med å komme fram. Tror de skal gjøre veien litt lettere for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå