Gå til innhold

Odds for å bli gravid!

nikoline, prinsen og prinsessa

Anbefalte innlegg

Dine odds

Når du begynner å ha sex med tanke på graviditet kan du ikke forvente suksess ved første forøk. Oddsene for å bli gravid den første måneden er mellom 15 og 25 prosent.

Om du er litt tålmodig er det derimot en bedre mulighet for å lykkes. Etter seks måneder vil 70 prosent ha blitt gravide og hele 85 prosent har suksess innen et år.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7026683-odds-for-%C3%A5-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor lenge har du prøvd? slutta på pilla for 4 uker siden bare. hihi..det er så spennende å vite at at det kan skje når som helst!går rundt =D men vet at ting tar tid så kommer ikke til å bli helt "fanatisk" med prøvingen ..hihi

Annonse

hehe..Det er jo det som er sååå spennende! Hvor gammel er du? er 24 år og ingen barn fra før.. Blir spennende å se hvem av oss blir gravid først?

Jeg har ikke hatt mensen på 4 uker (men det er jo normalt da etter pilleslutt) og hatt kjempe ømme pupper i to uker,,Har ikke testet enda..Skal vente noen uker, vil ikke bli gal testoman med en gang..Du da?testa no?

jeg er 29 og har heler ingen fra foer, har ikke testet enda,vet ikke naar mensen maa komme, dette er jo foerste pp.....men regner med at det maa vaere rundt naa....he he faar se hvor lenge jeg kan holde meg foer jeg tester! Er blitt super opptatt av aa faa barn, er inne paa disse sidene stott og stadig...maa passe meg saa det ikke tar helt over hehehe :)

ditto

Har også blitt ekstrem til å leite etter graviditetstegn. (Hatt ømme pupper i to uker så det tar jeg som et tegn.) uff! Lovet med selv til å ta det heeelt med ro, men blir jo oppgira av denne sia.HIhi..

Lykke til!Hold meg (oss) oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...