Gå til innhold

Endelig en "normal" syklus!!

Anbefalte innlegg

Endelig i dag etter en normal mensblødning stoppet det nå når det skulle!!!

Nå spottet jeg(ikke vanlig for meg) en dag,så ingenting dagen etter,men dagen etter det så kom mensen som nå varte i 7 dager,i steden for 17!! dager og en 42 dagers sykus som forrige mnd..

Selv om det bare gikk 11 dager siden jeg slutta å blø sist gang til mensen kom nå, så hadde den i hvert fall vett på å stoppe igjen:))

Det var nok Pergo`n som gjorde at alt ble feil...

Så da er det bare å vente på EL igjen da,til vi får ordna ferdig ting til prøverør..

Nå har jeg tatt blodprøve på dag 4 i denne mensen for å måle FSH,men Vilsågjernevennen, du snakket om et sted at du også hadde tatt på dag 10...hvilken hormon måler de da?

Kjempedeilig med normal syklus igjen:)))

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7026557-endelig-en-normal-syklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var godt å høre, optimist -- kan tenke meg du er lettet nå. Sliter selv med unormal syklus etter min siste SA i august -- bør mye, spotter hver dag og lange mens. Nå har jeg plutselig stoppet helt å blø og er 5 dager over antatt ikm -- til å bli helt sprø av som du sikkert også har kjent på. Men da har jeg håp også, når din syklus har stabilisert seg igjen.

Annonse

Hei på deg optimisten...

I forkant av utredningen min så skulle jeg ta blodprøve først på dag 3-4 og så på dag 10-11.Jeg tok de hos gyn og han sendte dem til st.olav.Jeg vet ikke hva det var godt for,men jeg skal på st.olav i morgen på undersøkelse før lap,og jeg skal spørre dem da.For jeg får en samtale med lege og sykepleier da står det i brevet.

Glad for at syklus er i rute for deg nå vennen!Lettere å fokusere da!

God klem :)

Åhh, det skjønner jeg godt. Tenk at noe som skulle hjelpe deg på vei og gjøre det enklere fikk laga så mye krøll for deg. Jammen ikke lett, man vet jo lite om det man ikke har prøvd.

Håper det går veien nå da. Blir spennende fremover nå da optimist...godt at du er det iallefall...ü

Det er jo gode tider nå så du burde kunne få en god pris for huset. Imidlertid kan det virke som en stor forskjell på hva et hus er verdt, i forhold til hva en prøverørsrunde koster. Skal du gå mange runder så blir det jo en annen sak.

Hvis huset er gjeldfritt så kan du høre med banken om noe som heter boligkreditt eller flexilån, og da kan du låne på huset uten å måtte selge det.

Kanskje det kan være et alternativ å leie huset ut på åremål om det vil gi deg nok penger?

Jeg setter også det å få barn foran et hus man ikke bruker, men jeg syns du kan høre med et par banker om det virkelig er nødvendig å gå så drastisk til verks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...