Arb.ledig husmor Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hei! Jeg bor i Kr.sand sammen med samboeren min og datteren vår på 7 uker. Jeg kjenner ingen med barn her, og ønsker å komme i kontakt med andre med barn. Jeg ønsker å gå på babysang, og har tenkt å melde meg på kurset som Frelsesarmeen har (for det er det eneste jeg har hørt om til nå). Jeg er ikke kristen, men synes sang og samspill med andre er viktig for utviklingen. Er det noen andre som er med på dette, eller ønsker å gå sammen med meg på dette, så blir jeg glad ). Håper at det finnes noen der ute, som har lyst å bli kjent med meg.... PS: Jeg er 26 år, og har nå mammaperm fra studiene mine ved HiA.
mjk Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hei! Jeg bor i Vennesla, men har bodd i Kristiansand. Er opprinnelig fra Østlandet. Jeg har også vært på utkikk etter sang o.l. men her i Vennesla er det kun fra 1 år og oppover (som jeg vet om...) Ellers har jeg hørt at det er venteliste andre steder. Kunne godt tenke meg å prøve.... Jeg er 33 år og har som du permsjon fra studie ved HIA :-) har en sønn på 3 mnd og en samboer.
Arb.ledig husmor Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Jeg skal prøve å kontakte Frelsesarmeen i mrg, og høre om det er venteliste der o.l. Snakket litt med de i dag, men han eg snakket med visste ikke så mye om det. Men sa at det var planlagt å starte opp igjen i februar, og at det holdt på med planleggingen. Du kan lese om litt av opplegget på Frelsesarmeen sine nettsider (husker ikke adressen nå, men søk på det på nettet, så finne du nok siden...). Ka studere du da? Jeg holder på med en bachelorgrad innen spes ped...
2 Hærligheter! Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Hei. jeg bor i Kristiansand,er 21 år og bor med min samboer har en sønn på snart 3 uker,så han er vell litt for liten ennå,men slik sang har jeg også tenkt på..
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 heihei..jeg kommer fra østlandet, men har bodd i sør i 1 år...først i vennesla, men nå kr.sand.. lengter også å bli kjent med nye som har små..dattera mi er 4 mnd... jeg er 19 år og skal begynne på vennesla vgs neste år...
Arb.ledig husmor Skrevet 9. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2006 Tror det stod at de begynte med kursa for de fra 3 mnd, og det er jo ditt barn i februar når de sku begynne igjen... Hadde vært veldi kjekt å møte andre som har lyst å være med på slik sanggruppe... Jeg sliter endel med sosial angst, og har derfor litt vanskelig for å melde meg på diverse... Men vil gjerne, og da synes jeg det ofte er lettere om jeg har blitt kjent med andre på forhånd, og kan gå ilag med disse på sånne samlinger...
2 Hærligheter! Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Skjønner:) Slet litt med det selv for noen måneder siden..Flyttet ned hit fra Nord norge-ble stor omveltning for meg! Men nå fungerer jeg som bare det! Av og til i store forsamlinger får jeg litt hetta..men sammen er vi sterke;)
mjk Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 bachelor i vernepleie. har 1 år igjen:-) går inn og sjekker litt på Frelsesarmeen sine sider nå...
Arb.ledig husmor Skrevet 9. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2006 Rekne med du skal på skolen igjen t høsten... Ska barnet ditt i barnehage då, eller? Fant du noe interessant på Frelsesarmeen sine sider?
♡ A & E ♡ Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 da syns jeg jammen meg vi skulle få til et møte alle som bor her sør bor i kristiansand jeg og
2 Hærligheter! Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 Ja:) er med på det jeg:) hadde vært koselig :)Gammel er Alexander? Og du?:-)
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 det syns jammen meg jeg også...gnålt om et treff med folk i sør i evigheter nå! hehe
Arb.ledig husmor Skrevet 9. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 9. november 2006 Kan vi ikke finne en dag, eller no å møtes da? Selv om jeg har sambo hjemme i perm, trenger jeg å komme meg ut å møte andre... Jeg er egentlig fra Hardanger, så det er ikke mange jeg kjenner her...
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 9. november 2006 #14 Skrevet 9. november 2006 den er jeg med på er fra horten, så er ikke mange jeg kjenner her heller...
2 Hærligheter! Skrevet 9. november 2006 #15 Skrevet 9. november 2006 Er fra Nord så ikke mange jeg heller kjenner..haha;-) ja,bare å sette en dag,som vi kan treffes?:-)
Arb.ledig husmor Skrevet 9. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 9. november 2006 Kan vi ikke skrive ned dager vi kan da? Om dagen kan jeg tirsdag, onsdag og torsdag neste uke, hver dag i uke 48 og 49...
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 9. november 2006 #17 Skrevet 9. november 2006 jeg kan ikke i neste uke..men hver dag uka etter der igjen
mjk Skrevet 9. november 2006 #18 Skrevet 9. november 2006 Hei igjen. det så jo ganske ok ut det på Frelsesareen! Vi får jo bare følge med da hvis det starter i februar. Planen er å begynne på skolen igjen til høsten og da må lillegutt i barnehagen. Da er han ganske nøyaktig 1 år. Skal bli deilig å bl ferdig med skolen også. Hvor langt har du kommet? Jeg går forresten i Arendal. Det finnes ikke vernepleie på hia i kr. sand.
Arb.ledig husmor Skrevet 9. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 9. november 2006 Eg har gått to år, har ett år igjen.. Men må da ta noe annet enn det som de eg ha gått i klasse med tar i år... Men håpe det blir like kjekt. Eg glede meg også til å bli ferdig på skolen, hadde håpt å bli ferdig t våren 2007, men sånn ble det ikke.. Men skal ikke klage, sitter jo her med en liten herlig jente :-). Jeg vet ikke om jeg skal søke barnehageplass eller ikke... Vil ikke ha hun 100% i bhg, og det tror jeg ikke at jeg har behov for heller, men planen for skolen vet jeg jo ikke når søknadsfristen for bhg går ut :-(. Har du noen dager du kan møtes? Jeg kan ikke i uke 47, men kan hver dag i uke 48 og 49, og alle dager minus mandag i uke 50...
mjk Skrevet 9. november 2006 #20 Skrevet 9. november 2006 Vet heller ikke om der er behov for 100% bhg, men tiden vil vise. Blir litt rart det også...Jeg hadde også planer om å bli ferdig våren 07, men plutselig ble magen stor og ut kom en liten nydelig gutt:-). Jeg kan stort sett hver dag jeg..men den 28 og 29 nov kan jeg ikke. Ellers er jeg tilgjengelig!:-)
teddybjørn Skrevet 9. november 2006 #21 Skrevet 9. november 2006 hei og hopp dere:-) Jeg er fra Lillesand. Ikke langt unna det heller. vil gjerne være med å bli kjent med noen av dere hvis jeg får lov. JEg er 26 år og har ei "stor " jente på tre og en halv måned.
mjk Skrevet 9. november 2006 #22 Skrevet 9. november 2006 koselig det! vi må bare finne en dag det passer. hva med til uka? hva sysler du med når du ikke er hjemme med barn?(regner med du er det)
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 9. november 2006 #23 Skrevet 9. november 2006 jeg kan ikek denne uka som kommer
Arb.ledig husmor Skrevet 9. november 2006 Forfatter #24 Skrevet 9. november 2006 eg kan alle dager t uka utenom fredag... ska noe på ettermiddag/kveld på mandag, men er fri om dagen :-). Ska vi si en dag, et sted og et klokkeslett, og bare se kor mange som melde seg???
mjk Skrevet 9. november 2006 #25 Skrevet 9. november 2006 ja, det var lurt...skal vi treffes med eller uten barn?? hvis med barn så kan jeg på formiddagen, hvis ikke må det bli etter kl 16... Forslag: Hvis det blir med barn skal vi si tirsdag kl. 12.00 utenfor domkirken i kr sand?? Hvis det blir uten barn kl. 18.00 samme dag og sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå