tulle15mai:) Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 ..sånn til å montere inne? har lyst på det til jenta vår. aner du noen pris på det?
3godklumper Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 babyshop - ca. 300 mener jeg å huske
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 det er ikke anbefalt overhode å bruke slik ...av fysioterapaut..så min ligger pent til pynt i kjelleren..aldri brukt.
Raffna Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Jepp, var det EN ting fysioterapauten hos HS presiserte, så var det å IKKE bruke en sånn hoppehuske. Ikke bra for babyen!
tulle15mai:) Skrevet 9. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2006 ålreit.. da dropper vi kanskje det!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 folk har det med å svare på ting det ikke blir spurt om her inne! det har de på lek og hobby også.. ca 300 kroner! det står at de kan brukes i moderate lengder på pakken.. 10-15 min om gangen!
Madamina Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Det er vel bare fint at man kommer med råd. Det er jo ikke naturlig å hoppe før man kan stå. Det gir støtbelastning på skivene i ryggraden. Idiotisk oppfinnelse
Guttemamma til tusen :) Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 jo visst er det det.. men er så typisk her inne at folk svarer på ting det ikke blir upurt om.. går ann å legge alle fakta på bordet, så får hun vurdere det selv!
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Vi har sånn vi også, men er litt skeptisk til å bruke det. Er det noen som kan komme med noen faglige vurderinger som de har funnet på nettet eller noe? At det står på pakken at man kan bruke det, eller at de sier det i butikken tar jeg ikke akkurat for god fisk, for de tjener jo penger på det...
tulle15mai:) Skrevet 9. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2006 takk lykkelig&lykkeliten har jo fyult med her før og både gode og dårlige erfaringer.. men sånn er d jo m alt annetogså nå veit jeg hvertfall hvor jeg kan få kjøp den
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 Åååååå en slik vil jeg ha også. Tulla elsker å hoppe og stå så det hadde passet henne perfekt. Ett par min hver dag an neppe ta skade.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 søker du på nettet så står det mye om skader og hvorfor de ikke anbefaler den.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #14 Skrevet 9. november 2006 Babyutstyrsbransjen er en nifs pengemaskin. Det finnes utrolig mye man slett ikke trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå