Jente19*31.01.07* Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 var på ul i går og vi så tydelig at det er en liten jente inni meg=) nå mangler vi bare et navn som både jeg og sambo er enig i.. å det er lettere sagt enn gjort:p
misyme Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Saa göy da .. gratulerer Vi vil ikke vite det, skal vaere en overaskelse for oss, og de andre som bare eeeeeeeeeeer saa nysgjerrige hehe Mht navn, saa satte vi oss ned med ei bok, hver for oss, skrev ned 10 til 15 navn som vi likte, og saa snakket vi om navnene etter paa. Slik fant vi navnet paa jenta ... men gutte-navn, huff saa vanskelig Jeg har liksom paa "fölelsen" at det blir ei jente paa oss ogsaa
Jente19*31.01.07* Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 hehe.. til oss er det andre veien.. vi hadde et guttenavn klart, men jentenavnene har vi liksom hoppet litt på.. byttet hver uke å slik.. men det kommer vel.. har jo litt tid på å finne navn enda da.. hadde ikke klart å ikke vite det jeg.. er så nyskjerrig av meg at det er helt sykt=) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå