Gå til innhold

Juni: Noen som har begynt å krabbe ennå?


mamma_74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kom han\hun seg noe fremover? min tok sats og startet her for en stund siden..men det ble ikke noe mere en den gangen ..foreløbig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun kom seg ikke fremover. Hun bare løftet ryggen opp, svaiet litt og la seg ned igjen:-) Men hun åler seg bakover. Og når hun ligger på magen svømmer hun febrilsk med armer og ben så hun beveger seg litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..akkurat sånn som lillemann. armer og ben alle veier :)åsså bli hanså sint når han ikke kommer seg fram. snur hun seg begge veiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaaaaa, vil ikke kalle det for krabbing.. Joakim drar beina opp under kroppen og skyver seg fremover.. hehe. Stakkars ansiktet hans sånn etterhvert.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til nå har hun snudd seg bare fra rygg til mage bevisst. Men hun har veltet andre veien rett som det er. Nå har jeg mistanke om at hun er i ferd med å finne ut av det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har hun vært masse oppe på alle fire. Jeg har funnet ut at det er lettest for henne om jeg legger henne rett på det persiske teppet, og ikke på krabbeteppet. Hun får bedre tak da. Men rullingen lar vente på seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har jo akt seg fram lenge ná, og pá sóndag (12) begynte han á krabbe. Sá ná krabbes det for fulle mugger her, og jeg synes det er sá morsomt, for han er veldig eventyrlysten og oppsóker alle rommene :o)

 

Má legge til at han ble fódt 3 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...