Anita71 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hei, det er nå 2mnd siden jeg fødte (keisersnitt) men magen min er nesten like stor som da jeg var høygravid. Er 1.69 høy og har nesten gått ned til vekten jeg hadde før jeg ble gravid 55kg. La på meg 17 kilo gjennom graviditeten. JEg er nå helt slank ellers, bortsett fra magen. Skal det være slik? og hvor lang tid skal jeg måtte regne med at magen min forsvinner...?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Det tar litt tid før huden trekker seg sammen igjen. I tillegg har du jo kappet alt av magemuskler når man tar keisersnitt. De må bygges opp igjen! Men kroppen kommer nok tilbake om en studn. 8 uker er jo ikke mye :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Det er nå 13 måneder siden mitt keisersnitt og magen er fortsatt like stor Jeg veier mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid (veier 55 nå) så hvorfor i alle dager er magen gravid-mage? Skikkelig deprimerende dette
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 De kapper ikke magemusklene under ks. De drar dem fra hverandre, ut mot sidene. Nesten som når man drar gardinene fra vinduet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå