Gå til innhold

Legen min ringte meg i sted...


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

... hun lurte på hvordan formen min er siden jeg har lett for å blø og sånn samt hva de sa på sykehuset når jeg var på UL mandag. Sa til henne at formen er fin men at de på sykehuset gjerne ville at jeg skulle holde meg i ro. Dessuten vil jo fysioterapeuten min også at jeg er i ro siden armen ikke er bra ennå.

 

Legen sa at jeg skulle ta det heeelt med ro og ikke bekymre meg for jobben i det hele tatt og at jeg i morgen tidlig kunne komme innom kontoret hennes og hente ny full sykemelding som gjelder frem til 15.12. foreløpig. Så ville hun at jeg skulle komme innom henne for en time rett før 15.12 slik at hun kunne ta en prat med meg om hvordan jeg hadde lyst å gjøre det fremover med jobb samt ta en etterkontroll på armen min. (De på sykehuset har visst ikke tenkt å ta noen flere kontroller på armen...)

 

Jeg er så utrooolig heldig med legen min. Hun sa at hun skjønte at jeg var redd og det hadde jeg jo også grunn til å være. Hun sa at dersom det nå skulle gå galt ville verken jeg eller hun ha det godt med oss selv fordi vi kanskje kunne gjort noe annerledes.

jeg har rett og slett fått en lege som skjønner litt mer enn bare de fysiske aspektene jeg:)

 

Ellers så hadde hun fått svar på prøvene mine og jeg hadde ikke UVI likevel, jerninnholdet var bra, ikke HIV og jeg er rhesus positiv:)

Kunne hende jeg ble litt svimmel fordi blodtrykket var litt lavt, men det var ikke noe farlig sa hun:)

 

Så da vet jeg i alle fall hva legene mener og da blir det letter for meg med den praten jeg skal ha med sjefen i morgen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra da!

Du er jammen heldig som har en så forståelsesfull lege!

Dette går så bra!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet.... Helt utrolig at slike leger faktisk finnes:) Jeg er kjempeheldig og føler meg i alle fall i trygge hender:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...