Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 det var moro og se den lille inni magen min =) vet ikkje om vi får en gutt el jente, ville ikkje vite det, blir spennende og se, alt var bra med barnet =) fikk ny termin 14 april istedet for 5 april...
Skilpadden Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Vi var også på ultralyd på tirsdag. Var kjempedeilig å se den lille, og se at den har det bra. Vi ville gjerne vite kjønnet, men kunne ikke se det, så da får vi vente til april. Vi fikk termin 8. april i stedet for 9. april. Hvor skal du føde? Jeg skal føde på Bærum sykehus. Kanskje vi møtes der???
mamma i aprli Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 hei skilpadden =) jeg skal føde på molde sykehus.. jeg er 22 år og er forlovet og samboer, hadde en ma i april, derfor er det ekstra stas at alt går bra så lang =) hvor gammel er du?? fortell litt om deg da =) ?
Skilpadden Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Jeg bor i Bærum med samboer og datter på snart 2. Jeg er 26, men blir 27 i desember. Jobber i klesbutikk, men er sykemeldt pga bekkenløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå