Gå til innhold

Mammaklubben :)

Mamman til Eline & Fredrik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for i dag alle sammen!!! Kjempekoselig å treffe så mange mammaer i Drammen - fikk ikke pratet med alle, men får ta det igjen neste gang:)

Ble litt planlegging på slutten i dag, og derfor endret jeg treffet. Det er bare å oppdatere når vi finner ut hvor vi skal være. Ble enige om å ha treff annen hver onsdag kl 12 sånn at vi har noe fast. (uker med oddetall)

Ps: Det var en som glemte å betale i dag.... :)

Geder meg allerede til neste gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var kjempe koselig i dag:)

Gleder meg til neste gang:)

Hvis noen her har msn så slenger jeg ut adressen min her så kan de som vil legge oss til:)

[email protected]..

Skrevet

jeg betalte, altså..,-) Ga til og med den søte servitøren rikelig med tips, slik at han kan være like ålreit en annen gang også...

Var veldig koselig i dag, hyggelig å treffe dere alle sammen.

Gleder meg til neste gang, jeg også.

Skrevet

Hehe, festlig.. Mammaklubben! Jaggu er vi det ja!

Ja, takk for atter en hyggelig treff! Dere virker som en kjempe trivelig gjeng altså! (Takk og lov for internett dere! =)) Fikk ikke pratet med alle jeg heller men anledningen vil nok by seg!

Jeg betalte jeg også altså! =) Men glemte å gi han super hyggelige servitøren tips! *SKAMME SEG* Like før jeg drar ned og gjør det imorgen! hehe.

Skal prøve å få tak i venninna mi som jobber på pigen imorgen, høre litt om det lat seg gjøre og hvor mange vogner vi kan ha med inn og sånn!

Jeanette, jeg har lagt deg til Msn'n min, kallenavn Stina&joakim! Her er min msn om det er noen av dere andre som vil legge meg til:

[email protected]

Gleder meg til å møte dere igjen!! =)

Skrevet

Jeg og Endelig Mamma var på Pigen i sted, dersom vi er mer enn 8 krever de at vi forhåndsbestiller maten, det er kanskje ikke så aktuelt?

Er jo innmari kjedelig om man har lyst på noe annet akkurat den dagen. Eller ikke kan komme!

Harrys åpner igjen den 10 men da som indisk resturant, heter nå New Dehli. Stolene der kostet 25 lapper stykket og er i ekte sølv, så kanskje ikke stedet for babyer lengre? Ikke er det like mye plass der med ny innredning heller. Men det er blitt veldig stilig da:)

Noen andre ideer til hvor vi kan stappe oss og vognene inn? Eller lander vi på Glass igjen?

Jeg betalte OG tipset snille servitøren jeg også, og Endelig mamma...

Men om vi vet hva som var igjen så vet vi jo hvem det var også, er jo ikke greit å få med seg alt i ammetåka;) hehe...

Skrevet

Er vi ikke barnevognmafian da? Myyyyyyye kulere navn;) hihi

Skrevet

Vi får se hvor mange vi blir når vi begynner med påmelding da for da er det ikke så mange andre alternativer enn Glass, jeg er bare ikke så kjempe glad i maten der men servicen er kjempe god da:)

Jeg betalte også i dag og tipset;)

Skrevet

Hei.

Jeg var ikke med i dag (så det først i dag at det var treff), men jeg har veldig lyst til å være med neste gang hvis det er plass til en til i mammaklubben. Jeg er førstegangsmamma til ei jente som heter Hannah, hun er fire uker i dag. Vi storkoser oss om dagen, og hadde vært veldig hyggelig å møtt noen flere mammaer :)

Skrevet

Det er bare å bli med:)

Skrevet

Så koselig med flere mammaer og babyer. velkommen skal dere

være:-)

Skrevet

Ja, takk for i går:-). Det var koselig å hilse på andre mammaer, selv om jeg ikke fikk pratet med alle....

Jeg betalte i siste liten, holdt på å glemme det selv....

Skrevet

Så koselig at fler vil være med! Kjempe hyggelig! Hvor i Drammens området er du fra? Jeg har lagt ut msn adressen min så du må bare legge meg til om du vil!

Mamman til Eline: Ehh.. Hvordan vet jeg om det er deg eller mannen din som er pålogget? hehe.

Skrevet

Det er sikkert mulig for East Lake å lage plass til oss, jeg kan ringe ned og høre. Da vil det bli langbord og vognene langs med veggen i så fall.Og de har supergod mat der:)

Skal vi forsøke det om de har plass til oss neste treff?

Skrevet

East Lake er helt greit for meg, kan gjerne undersøke om de kan ha alle oss der. Tar nesten hele restauranten, men det gjør ikke noe:)

Ønskejenta: Det vet du egentlig ikke.... På dagtid er det meg:) og på kveldstid er det begge to... men vi roper på hverandre hvis en skal ha tak i den andre! Litt forvirrende for andre, men kan jo ikke være pålogget med to adresser. Så da er det bare å prøve!

Skrevet

Da har jeg lagt deg til på msn ønskejenta&joakim. Bor på bragernes strand vi, mellom sentrum og CC. Da skal vi hvertfall sørge for å bli med neste gang. Blir koselig :)

Skrevet

Ja, der har de god mat! Det er jo en kjempeidé!

Skrevet

Har noen snakket med East Lake??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...