Gå til innhold

vorter på areola!!! vat tha fack??

Anbefalte innlegg

hva er det og hvorfor har det kommet på puppen min og bare den ene puppen oxo??? begynte rive de av ..så tenkte jeg det kanskje ikke var lurt..så nå er de halvt på/av..3-4stk små og litt større..

har vel noe med at areolaen blir større,..men de kan da ikke ha noe for seg vel???

jeg NEKTER å ha vorter på puppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7025979-vorter-p%C3%A5-areola-vat-tha-fack/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Hvorfor er du så sikker på at det er vorter? Det skjer så mye rart med kroppen for tida, så det du har fått er sikkert normalt. Men jeg tror neppe at det er vorter. Men skjønner at du lurer, da. : ) Ville kanskje spurt jordmor/lege før jeg begynte å rive de av... Gjør ikke det ganske vondt, forresten?

ok....godt å høre..håper de forsvinner igjen...ser jeg har fått en på puppen men utenfor areolaen også... :(( men de jeg har revet halvveis av har halvveis blitt borte..(oi så rart hehe..men blitt tørket inn litt...)

jaja..takk for svar..får leve med dem da...en stund...men river de av om de blir lenge...skal spørre jm neste gang..men skal ikke dit før om tre uker da.. (ja det gjør litt vondt å rive dem av hehe)

Annonse

Jeg har fått noe som ser ut som veldig mørke føflekker rundt den ene puppen.. Og en vorteaktig utvekst midt mellom puppene. Ingenting som får en til å føle seg mer sexy enn utvekster og leverflekker (eller hva det nå enn er...) He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...