Gå til innhold

lei folks kommentarer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 22, og magen er sannelig ikke stor, nei. Og det legger folk merke til. Er så møkk lei av at alle skal fortelle hvor liten jeg er med skeptiske blikk mot magen. Har hatt to ma før, så det hjelper jo ikke på å få høre det hver dag av nye folk. Hva, er du gravid??

Jordmor sier at det er pga kroppsbygningen min, med en lang rygg. Men jeg har da sett lenger folk en meg selv med dobbelt så stor mage! Kjenner jo liv og alt slags da, så det er vel ingen ting å bekymre seg for.

Har dere bilder av magen deres i uke 22? Vil gjerne se noen som ikke har SÅ stor mage:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var ikke stor i uke 22... :) og fikk også høre at jeg var liten, eller "oi! er du gravid? ja da må jeg si du bærer det fint" ;) men det har kommet litt mer de siste ukene, er i uke 26...

Bilder ligger under nivket mitt på våre album...

ellers ligger det også på hjemmesiden min, under "den little i magen"

www.victorials89.piczo.com

Skrevet

Ikke bry deg om at andre kommenterer magen din du! Alle er forskjellige. Jeg har hatt liten mage selv, og kjenner igjen de kommentarene...veldig irriterende. Har desverre ikke noe bilde da, men min mage begynte nå ikke å synes på ordentlig før rundt uke 28 (er bare på besøk her fra 3 trim)

Regner med du har vært på ordinær ul, og hadde det vært et veldig lite foster du bar på, så hadde du fått beskjed da.

Lykke til videre:)

Skrevet

Hm.. nå når jeg ser på bildene, så ser jeg faktisk større ut i uke 22 enn det jeg egentlig var, for akkurat det bildet er tatt i en litt rar vinkel... ;)

Skrevet

Takk for svar! Greit med litt trøst av og til:)

Skrevet

blæ.... :(

Jeg óg er liten. Jeg er bare i min 15. uke. Magen syns, men den er ikke så stor. Selv om jeg selv syns det, for jeg har til vanlig helt flat mage. Så alt som stikker ut er stort for meg da. ;)

Magen min er liten og nusselig, og folk skal likevel kommentere at jeg ikke er så stor.

Det er jo i grunn en positiv kommentar, når jeg tenker meg om. MEn ALLE nevner det *oppgitt*. ALLE skal ha en mening om kroppen min.

Og hva var det ei sa i går: DU HAR JO LAGT PÅ DEG PÅ HOFTENE DA!!!

DAAAAAAAA kom det en illsint okse i meg, da. Hva i helvete mente hun med det? Og hun gnager på den kommentaren hele tiden:(

Altså, jeg veier 50 kg. Jeg har ikke fått større hofter...?

Hun er så misunnerlig på graviditeten min at jeg holder på å spy! (Og hun spyr sikkert av meg når hun ser meg og magen min).

Så jeg skjønner, kjære HI, at du er lei av folks kommentarer!

Dette signerer jeg!

Skrevet

Jeg er uke 19 og ingen ser at jeg er gravid. Såvidt begynt å få mage nå, men syns ikke med klær på.

Det plager meg ikke i det hele tatt at folk sier at det vises lite, som dere er inne på, det er jo egentlig et kompliment. Og jeg tror tyngden kommer tidsnok for oss alle uansett, så det bekymrer meg ikke :)

MEN det ER slitsomt at alle tror de har rett til å mene noe, og ikke minst uttrykke meningen sin om kroppen din når man er gravid, enten man er stor eller liten. Man blir liksom allemannseie, og det er lett å bli lei av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...