Gå til innhold

Brun utflod...


StoltMammaForFørsteGang

Anbefalte innlegg

Er det noen som har hatt mye brun utflod i løpet av 1. trimester? Jeg har hatt mye brun utflod siden mandag, og kan ikke akkurat si jeg liker det... Er ufattelig glad for at jeg skal på UL i morgen. 11+1 i dag. Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har hatt brun utflod i 1.trimester begge gangene, og det har gått helt fint. Det er mer alvorlig om man har smerter, og det kommer friskt blod. Uansett er det sikkert ikke dumt å si ifra til legen, og sjekke det opp. Det er alltid tryggest å være på den sikre siden. Lykke til i morgen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Er veldig spent! Uansett godt å høre at har gått bra for deg, det holder håpet mitt oppe. Hører gjerne fra flere som vet noe om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg hadde det en liten periode, men var på innvendig UL og gyn fant et bankende hjerte og ingen tegn til noe abort. Så alt er bra ;) Ikke hatt det noe mer siden..

 

Er 10+1 i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke fargen på blodet som er avgjørende for trusselfaktoren, men mengde og evnt smerter...

Har blødd to ganger hittill nå jeg, helt frisk blod. Vært på UL, ingen feil der. Mest sannsynlig blodåre el slimhinnebrist. Ufarlig. Men skummelt da...

Vil jo ikke se blod på 9 mnd nå!!!

 

Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare skjønt det slik at dersom man ikke har noen smerter men brun utflod KAN dette være et tegn på MA.... Takk for lykkeønskninger - håper så inderlig at jeg får se det lille hjertet slå i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat det samme som deg. Kom brun utflod etter jeg hadde trent om tirsdagen, og det har kommet litt hver dag etter det. Er også bekymret for det! Har ikke hatt veldig smerter, men litt luftsmerter har det vært. Er så utrolig oppblåst! Jeg er ikke mer enn 5+5 uker da (tror jeg ihvertfall, foreløpig termin 9/7-07)

 

Har time til ultralyd om 2 uker fra i dag. Blir veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...