Gå til innhold

herregud er det mulig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har sååå sinnsykt dårlig balanse nå elller?? er uke 31+3...sto på togstasjonen og snakket i telefonen istad..helt ut i det blå så gikk jeg på tryne...hadde en liten hel på skoen..det var nok til at jeg sto rett opp og ned og tryna...vrikket foten litt..pladask der lå jeg...folk kom løpende og skulle hjelpe meg opp igjen...herreguuud kan jeg oppleve noe som er mer flaut...huff og huff...jeg så nok ut som en tomat der jeg sto...jaja...jeg skal iallefall ikke gå med hel på skoen lenger nå,,har sinnsykt bekkenløsning og har brukt krykker en stund..idag la jeg de fra meg og vips jeg tryner...

måtte bare fortelle om min stoooore flause..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg da...etter at jeg kom hjem nå kjenner jeg hvor utrolig mørbanket jeg er...denne dagen er egentlig bare vært tragisk...det begynte med at jeg trynet i en trapp ved trafikanten...deretter på togperrongen....når jeg falt i trappen flat jeg forover på knærne...og på perrongen på ryggen...liggendes flatt...begynte pluttselig å bekymre meg for at det kan ha skjedd noe med babyen da...iogmed at jeg føler meg mørbanket...

fikk sinnsykt med kynnere på toget hjem...så jeg må innrømme en viss nervøsitet...jaja...flere som har falt og slått seg iløpet av graviditeten som det har gått bra med....???

er jo litt skummelt da...

=0)

Skrevet

Å jaa...

Har 9 dager til ternin i dag. Er litt klumsete nå når kroppen nærmer seg 80 kilo. For to uker siden ramlet jeg ned trappen hjemme. Vet ikke helt hvordan det gikk til. Det var et knallhardt fall og måtte full fart på sjukehuset. Der var en lettelse å få vite at alt stod bra til med den lille. Jeg trodde også at fødselen var i gang siden jeg hadde tissa på vegen ned trappa..he, he... Det var litt flaut, godt at bare mine kjære fikk se dette her....

Du må gå forsiktig! Husk at du har en dyrebar last med deg.

Skrevet

ja...det er da sant det....jeg kjenner jo nå at jeg slo meg mer enn jeg trodde...har skikkelig vondt i hele kroppen....bekkenløsningen tar knekken på meg og da hjelper det iallefall ikke at man er mørbanket i tilegg..jaja...det er bra det gikk så bra med deg...skumle greier å falle ned en helt trapp...

jeg tror ikke jeg trenger å dra på sykehuset...men jeg er litt bekymret så jeg får nok se an kroppen til i morgen eller noe...

=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...