Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 jeg og kjæresten, eller samboeren da fikk barn i august.....så nå er vi jo en liten familie.....vi snakket om det før lillegutt kom, om vordan julen kom til å bli osv.....bestemte å feire annenhvert år hos våre foreldre..... beynne hos mine.... men nå har han plutselig bestemt seg for å reise hjem til sine foreldre da..... i nordnorge.... han resier allerede 20 desember.... jeg er skuffet, og lei meg over det..... synes virkelig vi kunne feiret sammen, nå som vi er blitt 3 liksom hva synes dere om dette????
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Hvor gammel er han? Hadde blitt veldig skuffet ja. Tenk å gå glipp av den første julen til babyen sin da!
Kakebakesøte Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Det synes jeg var en rar avgjørelse fra hans side. Dersom det ikke ligger noe viktig til grunn som f.eks sykdom i familien, at det har skjedd bortfall og det er snakk om ensomhet... ja, sånne type ting. Vi begynte å feire jul sammen 2 år før vi fikk barn, og det bare ble sånn. Forstår at du synes det er vanskelig og trist. Ta det opp med han, hør hva som er årsaken.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 hadde nok å blitt veldi skuffa når dåkker har planlagt å ferie første jul me dåkkers familie, me mindre som ho over her sa det e nå sykdom eller nå! vi har å alle familien i nord, men har bestemt oss for å ferie i lag her nede i år å så kanskje reise fra neste år ! vi e jo en familie nu !
Bonusmamma13 Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Hadde blitt kjempeskuffet og litt sint.. Men disse fedrene tar ofte merkelige avgjørelser, vertfall gjør min det. Han hadde tenkt å reise på ferie til Thailand hele julen og nyttårshelgen men måtte avbestille da han ikke fikk fri fra jobb. Han mente at det ikke var så nøye med den første julen siden småen er så liten (er 3mnd i julen) Ellers syns han det er mye kjekkere å gå ut og være med venner i helgene i stedet for å være hjemme med oss for da er det jo ingenting å gjøre. Jeg på min side mener jo at det er ganske frekt å mene at småen blir for kjedlig selskap på en lørdagskveld.. Får vel nevne at han ellers er veldig flink med ungen og står opp og mater på natten, men skjønner ikke alltid prioriteringen hans..
Marge Simpsons Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 ta en god prat med han, for synes ikke det høres ut som om han har gjort dette for å være slem. Kanskje han savner dem så ille, eller at foreldrene hans har lagt et lite press på. Åsså er mannfolk litt sånn at de liksom ikke kan gjøre alle fornøyde selvom de ønsker så, åsså blir det krøll. Ta en prat uten å krangle. Forstår jo at dette var litt kjipt, men nå er man plutselig hele 3 stk man skal leve sammen og ta hensyn til. Synes det er mennskelig å gjøre noen feil av og til, og er ikke alltid enkelt å kjønne noe av. Prøv å ikke la sinne/fustrasjon ta over, det finnes alltid forskjellige sider av en sak, og ingen ønsker å være ondsinnet =).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå