Gå til innhold

Hor mange ul har dere hatt

Anbefalte innlegg

Mannen min sa istad til meg at han var lei av å ser jenta vår på dataskjerm..så jeg ble ganske fornærma og begynnte og kjefte på han... Men begynte så klart og bjeffe litt for tidlig... Vi har hatt 9 ul til nå.. og det er enda flere som står og vente på oss... så det han mente det var at det er på tide at hun kommer ut...

Er det flere som har vært så heldig... og har hatt 9 ul...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7025531-hor-mange-ul-har-dere-hatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt 3, skal ha en til om 2 uker.

første var etter 18 uker, så hadde vi lyst på 3d, tok den i uke 30 og da oppdaget legen (som var kjempeflink forresten, må reklamere litt for majorstuaklinikken her;) ) at det var noen uregelmessigheter med nyrebekkenet til gutten.. så 3 dager etter det var jeg på riksen.. og skal tilbake om 2 uker å se hvordan alt har utviklet seg...

huff.. blir faktisk litt nervøs nå, når jeg tenker på det...

Annonse

Har hatt to og skal på en til i neste uke. Først den ordinære, så en for morkakesjekk og den siste for å sjekke at hun vokser normalt (på den andre ul tok de også mål og fant ut at hun var 5 % mindre enn gjennomsnittet). Regner med at alt er ok:-)

Annonse

Heia. Til deg som bare har hatt 1. Du skal bare være glad, det betyr kanskje at du har minst bekymringer av oss som har hatt mange. De som har hatt mange, har som regel noen problemer. Jeg selv har hatt mange, men det er fordi jeg mistet en perfekt gutt i uke 35 i mitt forrige svangerskap.

Så da ville jeg heller bare hatt 1 nu enn det forferdelige som skjedde sist. Så ærlig talt syns jeg ikke det er noe å rope hurra jeg har hatt masse ultralyder, for da er det som sagt, som regel noe galt.

Hatt den ordinære, en 3D og 2 hos min gynekolog. Han tok dem når jeg var på kontroll. :) Ikke pga noe spesielt. Men så fikk jeg preamture rier og de var redd morkaka hadde løsnet da jeg hadde veldig vondt, da ble det tatt 2 UL. Så det blir skal vi se: 6!

Nå regner jeg ikke med det blir flere, forhåpentligvis... 24 dager igjen! :)

Vet ikke hvor mage....en helt haug siden vi hadde mange komplikasjoner med stor blødninger i lang tid fra uke 10....kunne egentlig tenkt meg at jeg slapp dette....Ikke for det at det ikke er kjekt å se han....men du er jo redd hver gang om at noe skal være galt.

Heldigvis har alt gått bra.

Har ikke hatt noen ul på lang tid nå. Har heldigvis ikke vært nødvendig.

1 ordinær, 1 3d, 2 ekstra ul kontroller med veing og sånn skal på den 3 til mandag, også ser jordmor på ultralyd hver gang jeg er til kontroll hos hun, så det vet jeg ikke hvor mange de har blitt en gang.. men hun ser bare på hvor hodet ligger, og teller hjerteslaga da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...