Gå til innhold

Ka e det som skjer egentli???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt æ gjør hær på bim går såååååååå trægt... mens alle andre internett sia æ e inne på går normalt... har starta maskinen på nytt, kjørt antivirusprogram etc. etc. Men bim e og bi trægt.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bim drev å hang seg opp for meg før idag hele tiden..Men har gått over nå!Mystisk..

Skrevet

det har jeg også hatt flere ganger... og som mannen min sier da... at denne side er jo overarbeidet... vi sitter for mye og bimmer ifølge han da ;)

Skrevet

Va det sånn at det sto at sia va fullført... så va alt bærre kvitt et halvt tel ett minutt eller så... også kom det?

Skrevet

ja alt var hvitt,også plutselig kom det! Skjedde også når jeg posta ett innlegg,så da ble jeg anonym! Rare greier altså..

Skrevet

Vara det længe? Ikke det at æ utålmodig da ;D bynn bærre snart å bit negla og skjelv ;D

Skrevet

hmm 45 min kanskje.. hehe,kanskje bim vil bli kvitt oss;)

Skrevet

Kanskje det e det di prøva på...

Det verste e jo at æ har ikke vett tel å logg mæ av og vent en times tid ;D Nei, da kommer nok abstinensan tel å ta livet a mæ ;D hihi...

Bi nu ikke så læge tel æ må vekk frøkna og lag middag tel ho... men du ska se to sekund før æ bynn med det så funka sia igjen ;D

Skrevet

Dette skjer her også......vert så irritert. Står fullført men siden er hvit, og allt går tregt her inne. Har også kjørt antivirus, men det er ikke det... rart.........

Skrevet

Å nu har mitt vært sånn i over en time... men nu når æ sku svar på innlegget gikk det fort.. håpa det e over nu ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...