Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger blir magen min veldig hard,og det er vondt å bevege seg,reise seg. Noen som vet hva dette kan være? På mandag lå jeg strekk ut på sofaen i 1 time,uten at det ga seg. Var hos jordmor på tirsdag,alt stod bare bra til. Men jeg glemte selvfølgelig å spørre ang den harde magen som kommer og går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

virker som det er kynnere..

livmoren som øver seg til fødselen :)

Skrevet

Det heter kynnere og er livmoren som øver seg til fødsel.

Helt normalt.

MEN blir de regelmessige eller gjør vonde og ikke gir seg selv om du ligger bør man ringe føden/legen.

Jeg er akkurat blit sykemeldt 40% pga kynnere.

På ettermiddagen kan de bli takvis og vonde og det er ikke bra.

Derfor må jeg slappe av mer nå og det hjelper.

Skrevet

Takk for svar. Får håpe det gir seg snart,at det slutter å bli så vondt hver gang også lenge. Får ta en tlf hvis det fortsetter over lengre tid hver gang. Greit nok i 5 min liksom,men ikke timer.

Skrevet

aahjaaaaaa, dette her kjenner jeg igjen.

Begynte virkelig aa kjenne dette i min 20 uke, det var skikkelig ubehagelig .. men naa saa gaar det faktisk bedre, kanskje pga at jeg har blitt vant til det??

Men legen min ga meg Mg for "kramper i magen", og dette tar jeg morgen og kveld. Om det er dette som hjelper, saa er det kjempe fantastisk. For det er sant at det kan vaere ganske handikappende paa jobben.

Mg er ogsaa ganske bra mot kramper i bena, og for oss som lider av nedturer, deppende fölelser osv. Jeg har forstaatt at jeg er en av de som gaar gjennom graviditeten som en jojo ... en gang i mellom kan jeg vaere kjempe deppa og bare grine i timesvis ... og andre dager( som regel er dette oftere) er alt bare topp.

Pröv dette om du ikke tar det allerede:)

Skrevet

Jeg var hos legen i dag,for å sjekke min harde og vonde mage. Lå våken i hele natt,hadde så vondt. Men hos legen sa de det var helt normalt. Legen lyttet også etter hjerte lyden,tok lang tid før de fant den. Men når de endelig fant den,så sa de at alt var normalt. Føler meg ikke helt trygg på det,men får vel stole på legen. Synest bare det er så rart at det er helt normalt å ha hard mage + smerter i timevis. Greit om det bare hadde vært noen minutter om gangen,men..

pappillon,hva er Mg.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...