Mamma`n til tre Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Er det flere utålmodige overtids mammaer her? Begynner å bli lei, selv om jeg først bikka over til den andre siden dvs -1 dag i dag!! Skal heldigvis på ny ul kontroll i morgen så tvi tvi! Godt å ha BIM i allefall å få tømt litt erfaringer her. Gikk 10 dager over sist jeg gikk gravid og da satte de det igang med å ta vannet på meg!! Håper jeg slipper å vente like lenge denne gangen!!
Heira☆ Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Å jada, er flere i samma båt her. Er akkurat like langt som deg jeg. Håper jeg også slipper å gå så lenge over. Vil ha han ut nå jeg!
ninjo skal bli storebror Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 1 dag her også.. Lurer på hvem av oss som blir først..??!?!? For min del er det perfekt om det starter i dag/natt Kjenner mere smerter i bekkenet etter modnings akupunktur i dag, men kynnene er de samme. Har hørt at det skal hjelpe innen 12 til 24 timer hvis ikke så funker det dårlig..jaja. Sitter nå her å venter. Vasket huset i dag, ser ikke ut til at det funket heller. Hva gjør dere?
Okt17 Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 jeg antar at jeg er på minus siden jeg oxo i og m at jeg har termin idag.. faktisk så står d at jeg har -0dager igjen... hehe fikk konstatert at jeg hadde 2cm åpning tirsdag kveld... nå kjenner jeg ikke en drit.. hva skjer? er vel ikke vanlig å gå m 2cm åpning lenge når en er førstegangs? vet at en kan gå både en og to uker m 2cm åpning hvis en er annengangs... blir gal!!!
-Helen- Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 er -3 dager i dag, åååååeeeee...gi meg styrke!!!!!hehe princess81, jeg har hatt 2 cm åpning i 2 uker nå, og er helt moden....er ikke så vanlig på førstegangs nei, men vi er da noen tilfeller jordmora er sjokkert over at jeg ikke har født enda....hun regna med jeg skulle føde 1 uke før termin, men der tok hun feil gitt!! men vi får smøre oss inn med tolmodighet.....det kommer når han/hun er klar for det
Gjest Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 -5 dager her. Var til kontroll idag, og sa til legen at jeg kommer nok igjen om en uke ) Gikk 15 dager over sist så er ikke akkurat superoptimist. Ingen tegn på noe som helst ennå :-/
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Jeg er også på overtid, -1 dag. Gleder meg til alt er vel overstått. c",)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 -4 dager i dag.. Og det blir neppe fødsel med det første tror jeg ! Men men... Hun kommer når hun føler for det
sebastians mamma Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 jeg er 5 dager over termin, har hatt masse tegn på fødsel de siste ukene, men det skjer ingenting... begynner å bli lei!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå