Gå til innhold

Andre som har gått over til minus siden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere utålmodige overtids mammaer her? Begynner å bli lei, selv om jeg først bikka over til den andre siden dvs -1 dag i dag!! Skal heldigvis på ny ul kontroll i morgen så tvi tvi! Godt å ha BIM i allefall å få tømt litt erfaringer her. Gikk 10 dager over sist jeg gikk gravid og da satte de det igang med å ta vannet på meg!! Håper jeg slipper å vente like lenge denne gangen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jada, er flere i samma båt her.

Er akkurat like langt som deg jeg. Håper jeg også slipper å gå så lenge over. Vil ha han ut nå jeg!

Skrevet

-6 dager her:(

Skrevet

1 dag her også.. Lurer på hvem av oss som blir først..??!?!? For min del er det perfekt om det starter i dag/natt :)

Kjenner mere smerter i bekkenet etter modnings akupunktur i dag, men kynnene er de samme. Har hørt at det skal hjelpe innen 12 til 24 timer hvis ikke så funker det dårlig..jaja. Sitter nå her å venter. Vasket huset i dag, ser ikke ut til at det funket heller. Hva gjør dere?

Skrevet

jeg antar at jeg er på minus siden jeg oxo i og m at jeg har termin idag.. faktisk så står d at jeg har -0dager igjen... hehe

fikk konstatert at jeg hadde 2cm åpning tirsdag kveld... nå kjenner jeg ikke en drit.. hva skjer? er vel ikke vanlig å gå m 2cm åpning lenge når en er førstegangs? vet at en kan gå både en og to uker m 2cm åpning hvis en er annengangs...

blir gal!!!

Skrevet

er -3 dager i dag, åååååeeeee...gi meg styrke!!!!!hehe

princess81, jeg har hatt 2 cm åpning i 2 uker nå, og er helt moden....er ikke så vanlig på førstegangs nei, men vi er da noen tilfeller :)

jordmora er sjokkert over at jeg ikke har født enda....hun regna med jeg skulle føde 1 uke før termin, men der tok hun feil gitt!!

men vi får smøre oss inn med tolmodighet.....det kommer når han/hun er klar for det :)

Skrevet

-5 dager her. Var til kontroll idag, og sa til legen at jeg kommer nok igjen om en uke :o) Gikk 15 dager over sist så er ikke akkurat superoptimist. Ingen tegn på noe som helst ennå :-/

Skrevet

Jeg er også på overtid, -1 dag.

Gleder meg til alt er vel overstått. c",)

Skrevet

-4 dager i dag.. Og det blir neppe fødsel med det første tror jeg !

Men men... Hun kommer når hun føler for det :)

Skrevet

jeg er 5 dager over termin, har hatt masse tegn på fødsel de siste ukene, men det skjer ingenting... begynner å bli lei!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...