Gå til innhold

Nå er det like før jeg begynner med mme

Anbefalte innlegg

Jeg er så trøtt av nattamming. Jeg tror jeg har melk nok, med en 5 mnd baby på 7,5 kilo som er blid og fornøyd. Men service, det ska a ha! Jeg har nattåpen kafe med alle rettigheter til baby.

Jeg har begynt med grøt men det blir lite spising. Det var en kveld hun tok grøt av 0,5 dl mm blandet til maisgrøt, og begge puppene også. Da sov hun til 03, og det var himmelsk!!!

Men ellers kniper hun igjen og vil bare ha et par ts, og da blir det pupp med 1 og 2 timers mellomrom hele natta. Jeg vet at mm har mange gode egenskaper, men den metter jaggu ikke mye. Jeg har så lyst til å prøve en flaske mme om kvelden bare for å se hvordan det går.

Hvile og sånn...har en 3 åring også og jeg har problemer med å sove om dagen. Det tar lang tid før jeg sovner og babyen våkner akkurat når jeg har sovnet.

Fortsetter under...

Kanskje ikke hun er sulten når hun våkner om natten? Det er jo ofte de bare våkner for å få service og kos og av vane.. 5mnd og 7,5kg, er jo ei stor og god jente da, så kanskje du kunne prøvd å kutte et av nattmåltidene og bare bysse henne så hun sovner igjen, så kanskje hun slutter å våkne til dette måltidet...?

Bare et forslag :)

Men lykke til uansett hva du bestemmer deg for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...