Mamman til Sofie 180207 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hei jenter! Kvalm rett som det er nå jeg... synes det er litt rart siden jeg er såpass langt på vei ( 26 uker i dag) Var lite kvalm tidligere i svangerskapet, men de siste par ukene har det kommet sånn med jevne mellomrom. Andre som fremdeles er kvalme av og til?
FuriLaks Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 oh yeah! Intens kvalme med jevne mellomrom, i forigårs måtte jeg opp å spy etter at jeg hadde lagt meg.. Blæ. Var veldig kvalm de første 3-4 månedene, så har det vært bra en stund. Er omtrent like langt på vei som deg. Vi får vel bare holde ut, det er jo ikke hele tiden, heldigvis! Jeg blir ofte kvalm på kvelden og når jeg er sliten, tenker at det er kroppen som sier ifra at man må ta det litt roligere. Selv om jeg til tider syns det er grenser for hvor rolig man skal ta det! (Blir LITT fort sliten ja!)
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Hei hefalompen; Godt å høre det er flere som kjenner seg slik, selv om jeg selvfølgelig ikke unner deg kvamen... Trodde bare det var ganske uvanlig å bli kvalm så sent i svangerskapet... Er nok mere kvalm når jeg er sliten jeg også, og føden mente også det kunne skyldes stress... Jeg skal klare det ja... var bare litt sånn småredd for at noe kunne være galt..
misyme Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Hehe ... jeg smiler naar jeg leser dette, for jeg föler meg liksom ikke alene lenger Jeg trodde ogsaa at dette gav seg etter 3 - 4 mndr, men nei da .. Saa fant jeg ut at, det aa puste riktig, spise litt(ikke fet) mat, og ja, slappe av ofte, naar man kan det, gjör underverk. Legge seg litt paa sofaen kan ogsaa gjöre underverk, ikke sitte, men ligge ... kjempe viktig!! Det aa spise litt har jeg laert er noe som kan hjelpe, for jeg har ikke sultfölelse lenger, ivertfall nesten aldri, pga atr livmoren som tar saa mye plass i magen, og presser sammen magesekken. (23 uke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå