Gå til innhold

Er det mulig.......????

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Blir litt redd for at noe ikke er som det skal....

Hadde vel to megasvake (!!!!!!) pos.tester på IKM dagen og 2 dager etter. 5 dager etter viste CB-digital "inte gravid" og TR kom straks etter.

Denne TR var veldig rar. Har aldri blødd så mye som jeg gjorde første døgnet, men etter 2 døgn var det mye mindre... Litt svak mens kanskje. Hade ingen symptom på TR hverken før eller under.. Nå har jeg siden TR var ferdig på mandag hatt stikkinger i ene siden ved bommelom (kan ikke ta i noe...) og oppblåst, pluss at brystvortene (som ble VELDIG stor under forrige syklus) nå er blitt litt mindre, men de har en (for meg) tydelig mørk ring rundt ytterkanten!! Kan det være en mulig MA, og at jeg burde få det undersøkt, eller..... Altså at kroppen min "Oppfører" seg gravid selv om jeg ikke er det??? Har ikke fått noe ekstrem tissetrengthet som ved forrige svangerskap, men ellers så ligner det veldig på hvordan jef var i uke 5-6 og litt utover.

Altså, er 100% sikker på at jeg IKKE er gravid, men det er det om det ligger igjen rester av SA,..evt utenfor livmoren.... Kan ikke det være farlig???? Skal kanskje være mer smertefullt det?? Jeg har ikke panikk enda, men blir litt smånervøs da :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som du har hatt en tidlig sa (spontanabort, ikke medisink abort,ma).

Så lenge blødningene gir seg i løpet av et par dager, og du ikke har sterke smerter er det ikke farlig.

Kan være greit å ta en tur til legen likevel, sånn for sikkerhets skyld.

Håper det går bra med deg.

Klem

Skrevet

Jepp. Blir kanskje lege etter hvert... Har bestemt meg for å kjenne litt på det i noen dager for å se om det blir smerter ut av det, for så lenge det ikke er vondt, eller blør, så er det vel mest trolig ikke noe farlig... Vil ikke "panikkere" uten grunn, og mange har jo rare sykluser etter p-pilleslutt :o)

Men disse graviditetssymptomen (mørke ringer og oppblåst mage) er kanskje det mest bekymringsverdige hvis de ikke forsvinner i løpet av helgen iallefall... Vil gi de litt tid til å forsvinne også, for OM (!!!!) det var en SA så kan det jo hende at kroppen trenger en liten uke på seg for å "gå tilbake" igjen. Og om de ikke forsvinner så bør jeg nok absolutt gå til lege, da må det være noen "rester" der inne, eller kroppen min har vikrelig slått seg løs.... Takk for svar iallefall :o) Er deilig med BIM de gangene man trenger å tenke høyt, eller trenger å høre andres sin mening :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...