Gå til innhold

hva hadde dere gjort hvis slimproppen deres hadde gått? trenger svar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja tar det ganske rolig, føle rmeg ikke noe stressa på det.. føder når jeg føder uansett.. bare lurte. :)

tusen takk for deres meninger.. Får se hva jeg gjør utover dagen, om kynnerne går over til veer elle rno

Annonse

Jeg tror jeg hadde tatt det helt med ro. Har litt inntrykk av at hele slimproppen er en overdimensjonert greie her på BiM som jordmødrene egentlig ikke legger så mye vekt i...

Hadde ikke gjort noe. Proppen kan jo gå alt fra timer til uker før fødselen er igang...... Og veldig mange går i fødsel uten å ha sett noe til proppen....

Er vel bare å vente på rier eller at vannet skal gå :)

Slimproppen er ikke noe tegn på at fødsel er igang, hadde derfor ikke gjort noe annet enn å nevne det neste gang jeg var til kontroll.

Kan ta mange uker fra proppen går til det skjer noe mer.

Det er ikke vits i å foreta seg noe før enten vannet går eller man har regelmessige rier.

Annonse

Jeg hadde nok ikke gjort noe med saken, tenker jeg.. du er såpass langt på vei at om riene starter så er ikke det noen krise. - og det kan gå laaang tid fra proppen går til fødselen er i gang..desverre..

jupp, kan ta opp til 4 uker har jordmor sagt til meg.. Har hatt mens murringer og kraftige kynnere en stund nå, så får bare se om de går over til veer etterhvert, så om det er en uke til eller mer så får jo det bare være..

Skal inn på kontroll på mandag for å se om jeg kan bli satt igang før, og da sa han legen at det hadde hvert en fordel om i hvertfall proppen hadde gått til den tid, så da hadde jeg jo flaks da. hehe..

kjedelig å vente..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...