Gå til innhold

Hvilket bilsete velger dere og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange å velge mellom, føler jeg har gått meg vill i bilsetejungelen....

Vil gjerne ha gode råd fra dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Ja d er mange stoler å velge mellom, jeg har valgt en Acta Graco stol siden den kan plasseres hvor som helst i bilen...også har den en base som står fast montert i bilsete slik at d bare er å klikke av stolen når gutten skal ut av bilen... Selve stolen kan også brukes uten basen hvis jeg tilfeldigvis skal kjøre i en annen bil..

Skrevet

Vi har valgt maxi cosi cabrio fix. Kan festes med base eller bare med belte rundt setet. Vi valgte dette fordi det er kåret til best i test flere ganger, og sete er nett og ikke så veldig tungt. Gleder meg veldig til å ta det i bruk.

Skrevet

Akta Graco Duo Logic. Helt nytt på markedet. Kan brukes fra nyfødt helt opp til ca. 4 år (25 kg). Enkelt å montere i bilen med base. Babydelen er lett å ta ut og inn av bilen, og er lett å feste til basen. Ryggen på setet reguleres ettersom barnet vokser. Kjempesmart! :)

Skrevet

Anbefaler Akta Graco med base fordi det er så kjapt og greit å sette på plass i bilen med et klikk!!

Skrevet

Acta graco autobaby med base...

Grunnen er de samme som er nevnt her før... :)

Skrevet

Vi har kjøpt 2 stk MaxiCosi til våre tvillinger. Vi vurderte å kjøpe Acta Graco sine babybilstoler med base, men etter det vi har hørt så er de ikke sikker i en eventuell kollisjon. Plastikken i stolene er så myk at den vil smuldre opp i en kraftig kollisjon. Dessuten har vi venner som har den stolen til sin baby, men de anbefaler den ikke fordi babyen sitter veldig bratt i den og nyfødte skal jo helst ligge ganske flatt.

Skrevet

Acta graco med base. har flere venner som har den og veldig fornøyd med den! og ungen ligger ikke noe brattere i den enn i maxi cosi.. Den fikk dårlig på en test en gang.. pga setet var festet feil! ;)

Skrevet

jeg fikk som svigermor hadde kjøpt. kiddy barnestol fra 0-13 mnd..ikke fornøyd helt me de,fint og se og har hette over så en drar opp.men de er så bratt i ryggen.

hadde jeg skulle kjøpt og ikke hatt fra før så ville jeg valgt besafe barnestolen som en kan lene bakover og stille i ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...