silly sally Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Det er så mange å velge mellom, føler jeg har gått meg vill i bilsetejungelen.... Vil gjerne ha gode råd fra dere!
Erimar Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Hei.. Ja d er mange stoler å velge mellom, jeg har valgt en Acta Graco stol siden den kan plasseres hvor som helst i bilen...også har den en base som står fast montert i bilsete slik at d bare er å klikke av stolen når gutten skal ut av bilen... Selve stolen kan også brukes uten basen hvis jeg tilfeldigvis skal kjøre i en annen bil..
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Vi har valgt maxi cosi cabrio fix. Kan festes med base eller bare med belte rundt setet. Vi valgte dette fordi det er kåret til best i test flere ganger, og sete er nett og ikke så veldig tungt. Gleder meg veldig til å ta det i bruk.
Mamma jei Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Akta Graco Duo Logic. Helt nytt på markedet. Kan brukes fra nyfødt helt opp til ca. 4 år (25 kg). Enkelt å montere i bilen med base. Babydelen er lett å ta ut og inn av bilen, og er lett å feste til basen. Ryggen på setet reguleres ettersom barnet vokser. Kjempesmart!
@@@&@@@ Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Anbefaler Akta Graco med base fordi det er så kjapt og greit å sette på plass i bilen med et klikk!!
MM med spire Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Acta graco autobaby med base... Grunnen er de samme som er nevnt her før...
twinspark Skrevet 12. november 2006 #7 Skrevet 12. november 2006 Vi har kjøpt 2 stk MaxiCosi til våre tvillinger. Vi vurderte å kjøpe Acta Graco sine babybilstoler med base, men etter det vi har hørt så er de ikke sikker i en eventuell kollisjon. Plastikken i stolene er så myk at den vil smuldre opp i en kraftig kollisjon. Dessuten har vi venner som har den stolen til sin baby, men de anbefaler den ikke fordi babyen sitter veldig bratt i den og nyfødte skal jo helst ligge ganske flatt.
Gjest Skrevet 12. november 2006 #8 Skrevet 12. november 2006 Acta graco med base. har flere venner som har den og veldig fornøyd med den! og ungen ligger ikke noe brattere i den enn i maxi cosi.. Den fikk dårlig på en test en gang.. pga setet var festet feil!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #9 Skrevet 18. november 2006 jeg fikk som svigermor hadde kjøpt. kiddy barnestol fra 0-13 mnd..ikke fornøyd helt me de,fint og se og har hette over så en drar opp.men de er så bratt i ryggen. hadde jeg skulle kjøpt og ikke hatt fra før så ville jeg valgt besafe barnestolen som en kan lene bakover og stille i ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå