Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hei, håper på litt hjelp her. Har en tass på fire måneder. Han våkner mange ganger i løpet av natta, blir rimelig sliten. Har et par soveøkter på 3-4 timer, ellers våkner han oftere og oftere. Har hørt at hvis de får lite mat i løpet av dagen tar de det igjen på natta. Stemmer det? På dagen ammer jeg ofte, ca annenhver time, og han er mest fornøyd tidlig på dagen. Etterhvert blir han ofte mer sutrete og misfornøyd. Men han har lagt fint på seg...vanskelig det her. Hva bør jeg gjøre? Etter fire måneder med veldig ofte amming tror jeg neppe jeg klarer å øke så mye mer...eller?
Expat Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Har du avlastning? Får du hvilt deg? Er du sikker på at han vil ha melk og ikke kos på natten?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Lite avlastning, lite hvile på dagen ja. Tror nok det er mye for kosen han våkner, men er ikke sikker...han drikker ihvertfall noen minutter hver gang før han sovner igjen.
mamma-mi Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Et godt gammeldags råd fra erfarne mødre: gi en flaske MME før leggetid....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Takk, skal gjøre det oftere ja. Har bare vært redd det vil gjøre vondt verre, men kanskje ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå