Gå til innhold

Og jeg som trodde vannet gikk;O) (ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag morges etter at jeg hadde hjolpet dattern min med påkledningen, kjente jeg at det var fuktig nedover beina mine, jeg hadde kun på meg morgenkåpa så det fikk liksom "fritt fall";o) jeg sa til sambo at nå måtte han være ekstra forberedt på telefon idag, hvis dette skulle starte. gikk inn på badet igjen etter at de hadde dratt og tisset litt igjen og når jeg da tørket meg så jeg at alt papiret var fullt av tynn gul-hvit utflod, skikkelig ekkelt. jeg ringe føden for å høre hva de mente, og hun trodde ikke det var vannet, men antagelig slimproppen eller bare et tegn på at fødselen nærmer seg!! På kontrollen hos jm på mandagen sa hun at hodet var festet, og da er det vel også begrenset hvor mye vann som kommer!?? Er det andre som også har store mengder med ut........FLOD??? Hadde ul termin i går så jeg går jo bare å kjenner etter signaler :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde noe lignede utflod i morges, men termin er ikke før 11 des, sa de noe på føden om det er normalt at slimproppen kan gå ca en mnd før fødselen?

Skrevet

Jeg har opplevd det samme som deg flere ganger! Har vært inne på føden å blitt sjekket for fostervannslekkasje to ganger pga dette også. Er ekkelt, men ikke uvanlig sier de. Ha på truseinnlegg og ikke gå uten truse. Jeg har sluttet å sprade rundt i mrgenkåpe da jeg har måttet tørke opp dammer fra gulvet flere ganger! lykke til!

Skrevet

Nei, de sa ikke det akkurat men sist jeg gikk gravid gikk proppen ca to uker før....men da var det en tydelig propp liksom, det har jeg ikke hatt denne gangen!

Skrevet

Ja jeg har fått mer og mer utflod gjennom graviditeten, er snart 39 uker. Det er helt typisk at det kommer rennende en hel flod ETTER at jeg nettopp har tatt på rent truseinnlegg, eller mens jeg tørker meg etter dusjen! Kan ikke gå uten truse nei, da blir det bare mer klesvask..

Jeg har normalt mye utflod når jeg ikke er gravid også, flere ganger hver dag, men ikke i sånne strie strømmer hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...