¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Huset er helt skinnende rent, alt av utstyr og forberedelser til babyen er klart, sykehusbag er pakket, handleliste for neste uke er skrevet, jeg har sovet et par timer på dagen i dag... er for skrall i kroppen til å orke å dra ut av huset.. HVA SKAL JEG GJØRE?!?! Er jo fortsatt 6 dager igjen til termin..og kommer sikkert til å gå lenger.. Forslag noen?!?!?
Gjest Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Bare kom å vask hos meg hvis du vil:) Nei hva skal man gjøre. Tilføy lesestoff på handlelista di.
hemmeligvemmelig Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Du kan få komme og vaske og rydde samt pakke ned alt som er her hos meg! Jeg har kjempelyst til å gjøre det selv, masse energi, men får ikke lov til å gjøre noe som helst Vi skal flytte rundt 1. des, kjøpte hus på tirsdag! Jeg vil gjøre masse
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 9. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2006 Nei, får egentlig ikke lov å gjøre sånt jeg heller, men i går fikk jeg helt noia av å bare sitte her så da tok jeg rundvasken...ikke så lurt kjenner jeg på kroppen, men hva skal man gjøre da, når man holder på å kjede vettet av seg..hehe;) Har en sånn rastløs følelse, og greier å konse om en bok i kanskje 5 min..hehe:)
goytil Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 gud.. det er noen som har det.. jeg har riktig nok 7 uker igjen.. men jeg må holde hus for 3 voksne og 2 barn... jeg blir stresset bare ved tanken på alt det ekstra jeg skulle ha gjort som og pakke sykehusbag, pakke ut bebis klær, flytte minste mann sine klær, bytte seng til eldste, handle julegaver (skrekk) lage mat og alt det vanlig husarbeidet + gården... og jeg aner ikke hvordan jeg skal få gjort noe... så hvis noen har masse energi og vil hjelpe er det bare og komme.. he he
Crazy mama Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Hehe, når vi snakker om det å være i fare for å gro fast som gravid, jo takk jeg kjenner igjen dette. Nå har jeg nettopp støvsuget og fikset huset. Samtidig har jeg danset rundt etter høy musikk, noe som forøvrig må være ett skikkelig lekkert syn, glad jeg er hjemme alene! Hva med å lage noe skikkelig godt til middag? Og kanskje en dessert, det er jo snart helg... Har du ikke feks mange bilder du burde få satt inn i album? Eller noe tørrere, hva med å sjekke husets arkiv av betalte regninger, og sette de inn i perm. Veldig gøy, men slike ting bør hvertfall gjøres her snart. Eller bedre, rett og slett be en god venninne, eller en nabo, over på en kaffekopp.
Mamma`n til tre Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Skjønner godt hvordan du har det....bare det at jeg mangler energien din! Jeg sover til klokka er 11 og står opp å spiser, kanskje ork til å sette på vaskemaskina og støvsuge huset, men så er det slutt.. Er egentlig utrolig drittlei av å gjøre de samme tingene oppigjen hverdag når alt man nå ønsker er å få ut den lille bebisen. Men jeg har en ide til deg...det er jo snart jul....den kommer sikkert like fort på oss i år også;o) så du kan jo planlegge litt pressanger, eller hvis du alt har kjøpt så kan du jo pakke de inn og gjøre det klart, du får sikkert nok å henge fingrene i når bebisen har kommet ut;o) Jeg bestilte endel ting fra pandurohobby i går, sånne små hobby ting som kan gjøres før jul (lite jule verksted) ellers så har jeg oppskrifter på fine strikkede vesker som er enkle og raske å strikke (hvis du liker det da selvfølgelig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå