Gå til innhold

Vært på svangerskapskontroll..

Anbefalte innlegg

idag på sykehuset og hodet er festa og det er modning på gang! Det forklarer disse knivstikksmertene bak i rygg og fram i maven. Jeg har blitt litt urolig når det hugger tak sånn, men jordmor var helt rolig da jeg beskrev disse smertene. Så da blir det spennende framover jenter!! :) For oss alle!

Fortsetter under...

Så godt at alt er i orden da! Det er kjekt å gå på kontroll, da går liksom tida litt... Kjenner ikke no stikking eller verking eller noen ting jeg, kanskje det blir overtid... Nei, får håpe på det beste! Uke 38 er startet og jeg er klaaaaaaar NÅ!

Annonse

Jeg har stikking framme i maven, altså nedover livmorhalsen.I tillegg har jeg knivstikk smerter i ryggen som går igjennom og fram til maven.Helt jævli vondt.. Begynte forrige helg og jeg har vært i tlf kontakt me føden flere ganger. De sa det var sterke kynnere og tegn på modning. Ble bedt om å ta et karbad for å roe det.Og det hjalp.Hvis det ikkje hjalp, måtte jeg komme inn til sjekk. Men ikveld hjelper det ikkje.. Hadde en kraftig en istad som jeg måtte puste meg godt igjennom. Blir spennanes dette:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...