Anita65 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hei og hopp ! Jeg er sÄ glad i Ä trene og skal fortsette med det ogsÄ nÄ som jeg er gravid.
Anita65 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2006 Her ble det tull assÄ... Jeg skulle skrive at jeg er sÄ glad i Ä trene og at det skal jeg fortsette med. Men sÄ trykte jeg pÄ feil knapp, vet ikke hvorfor, smÄstressa.Driver ikke hardtrening akkurat, men nÄ gÄr jeg mye. Har slutta med sykling (ergo) inntil videre, syns ikke det fungerte lenger. Ubehagelig med mage, ble sÄnn trykk nede. Det jeg er interessert i Ä hÞre om, er hva dere andre her inne driver med av trening / trim, i forhold til hvor langt dere er kommet i sv.skapet. Det er jo ikke alt man kan gjÞre etter hvert. Jeg tenkte Ä prÞve Ä vÊre sÄ aktiv som mulig i dette sv.skapet, for i de fÞrste tre slutta jeg Ä trene, drev med jogging da. Spennende Ä se om trening har innvirkning pÄ hvor hard fÞdselen blir. Mine tre fÞdsler har vÊrt harde, kanskje hÄp om lettere fÞdsel denne gang.... ?Vel, hva gjÞr dere for Ä holde kroppen i sÄnn noenlunde form ?
MKS mor til 2-tette Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Hei pĂ„ deg, Trener til vanlig kampsport, men siden jeg har slitt med muskulĂŠre problemer i korsrygg, nakke og skuldre, kuttet jeg ut hele kampsporten (den er knall hard...) etter uke 10. Da kom sommeren, og det ble mage turer etc.... NĂ„ gĂ„r jeg pĂ„ gravidyoga 2 ganger i uken og fram til forrige uke svĂžmmte jeg 2 ganger i uken i tillegg til yoga'en. Det ble litt mye for bekkenet nĂ„ som jeg har entret uke 31 (fikk begynnende bekkenlĂžsning i uke 26...), sĂ„ da blir det 2 dager med yoga og 1 dag med svĂžmming (mye rygg og crawl nĂ„... splash og sprut... Det er herlig Ă„ holde seg i form, sĂ„nn noenlunde... kan ikke si at det hjelper pĂ„ kondisen sĂ„ mye, men, men det fĂ„r vente til etterpĂ„... Dette er fĂžrste barn for meg, sĂ„ hĂ„per det har innvirking bĂ„de pĂ„ fĂždsel og tiden etter . Â
Vips69 Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Heia! Eg praktiserer Ashtanga-yoga og Hatha-yoga, litt kvar dag, men to lange Þkter med instruktÞr i veka. Ellers sÄ er eg avhenging av Ä fÄ meg ein rask spaser-tur eit par kveldar i veka for Ä halde humÞret oppe. Har ein ganske stillesitjande jobb, sÄ eg treng Ä fÄ ut litt energi. Eg er "berre" i veke 16, og dette er mitt andre barn. Trur eg hadde gÄtt pÄ veggen om eg ikkje hadde fÄtt rÞrt pÄ kroppen, og hÄper for guds skyld at eg slepp bekkenlÞsning...........
KMB Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Jeg jogget litt til ca uke 15. SÄ ble det veldig tungt. Etter det har det blitt mange gÄturer, men ofte harde sÄ jeg passer pÄ Ä fÄ opp pulsen. Jeg svÞmte litt ogsÄ, men i dag sa legen min at jeg ikke skulle bade i svÞmmehallen mer, sÄ da er det ute ogsÄ! (Uke 37)  NÄ er det bare gÄing igjen, og oppoverbakkene har blitt veldig tunge!!
baffy Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Jeg har alltid vÊrt glad i Ä lÞpe og pleier vanligvis Ä lÞpe 3-4 ganger i uken. Men har alltid mistet gnisten som gravid og erstattet dette med lange, gode turer i skogen. Tror det er noe av grunnen til at jeg stort sett har vÊrt i bra form i mine sv.skap, hatt greie fÞdsler og kommet meg rask tilbake i normalform og vekt etter fÞdsel. Og som jeg har skrevet til deg om fÞr Anita sÄ er turgÄingen deilig mht mitt psykiske velvÊre ogsÄ.  Men ellers ingen trening i form av Þvelser pÄ gulvet etc., det syns jeg er kjedelig Ä gj.fÞre.
heimer Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Jeg sykler til jobb og hjem, ca. 1 mil tilsammen. Har gÄtt pÄ jobb de dagene det har vÊrt veldig glatt, ca 45 min, men har nÄ fÄtt pÄ piggdekkene, sÄ det blir nok mest sykling framover. Blir en del turgÄing i tillegg. Har droppet joggeturene de siste par mÄnedene. Er i uke 22. Forrige svangerskap syklet jeg pÄ jobb fram til permisjonen startet, og jeg hÄper jeg skal fÄ til Ä gjÞre det denne gangen ogsÄ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ