Gå til innhold

Hvor handler dere klærne til de små?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøper noe på H&M og Cubus. Men blitt mest av Exit i det siste, pga der er klærne litt "smalere" i str.

Ellers så er fru Lyng og bäibäi når det skal være litt fin-klær:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det mest i h&m, lindex, cubus og kappahl (alle butikkene på senteret med babytøy).

Har også noe adidastøy. Tenkte jeg skulle innom babyshop (25% der denne helga) og se om jeg finner noe fintøy til jul kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig heldig jeg, så jeg har fått arve masse! :o)

Det lille ekstra jeg har kjøpt har vært på H&M og Kappahl. De som har barnetøy her jeg bor... Men nå har det kommet en Okaïdï her og. Usj, der har de mye fint... Er redd dette kan bli dyrt etter hvert! Brenner etter å handle hver gang jeg er på senteret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi handlet endel babytøy da vi var i Newcastle i mai. Den vordende far (som vanligvis HATER å gå i butikker) gikk fullstendig amok i alle babybutikkene på Metro Centre. Kjempekoselig!! I tillegg er jeg en strikkedame, og har strikket masse til vidunderet skulle komme.

Utover det har jeg kun kjøpt pysjer på Lindex, vinterdress på Barneverden (nå Barnas Hus) og ullundertøy på Exit.

 

Vi fikk så ufattelig mye fint fra familie og venner i barselgave, så vi har rett og slett ikke hatt behov for å kjøpe noe selv ennå...bortsett fra det som er nevnt ovenfor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har handlet selv er fra hm og exit. Svigermora mi var i Florida før jenta vår ble født (visste ikke kjønnet) og handlet maaaaaaasse klær. Fikk også veldig mye i barselgaver, så det er ikke mye jeg har fått kjøpt:) ulltøy, en julekjole og ei bukse + noen luer... pluss litt bodyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...