Gå til innhold

Hva gjør dere sammen med babyene nå, jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere startet med noen "pedagogiske leker", motoriske øvelser etc.? Jeg har ikke det. Jeg synger, koseprater og holder leker litt foran ham. Ligger litt nede på matten med ham og koseprater og øver på å gripe etter ting. Han koser seg masse på egen hånd mens jeg driver med andre ting, men så tar jeg meg selv i å få dårlig samvittighet hvis han blir liggende for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på akkurat samme måte som deg:-) Jeg prøver å gjøre litt husarbeid eller spise imens hun "trener" på matta, men får fort litt dårlig samvittighet hvis hun ligger der alene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du mener med "pedagogiske leker", men jeg følger boken 'alt om barnet' når det kommer til leker og div som passer best for hvilken mnd han er i:-) (hvor gammel han er da...)

Men det går jo mest på det du selv sier: synge koseprate osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man gjør kan jo tolkes som pedagogisk :) Og de jo ikke så interessert i selve lekene...

Snuppa mi er mest interessert i å se på ting og putte ting i munnen... ALT skal inn i munnen...

Vi synger og leker endel sammen og når hun ligger på magen ligger hun litt alene og jeg ligger litt sammen med henne..

 

Husk at alt man gjør er riktig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo med på barseltreff 2 dager i uka og så er jeg ofte og besøker venner enda en dag eller to. Så de dagene vi ikke er på besøk gjør vi vel som HI her...

Siden vi er så mye borte, bruker jeg stort sett å være sammen med Karsten hele tiden når vi først er hjemme. Men tenker at han trenger litt trening i å være alene, så jeg prøver å løsrive meg litt, så han får trene på å leke litt for seg selv i blant også... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...