Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Jeg fødte vår lille sønn for 10 dager siden, men trenger tips til en bra elektrisk brystpumpe, og hvor jeg evnt kan få kjøpt denne? Leier nå, men vil heller kjøpe vår egen. Har så mye melk at jeg i tillegg til å amme pumper et par ganger om dagen, men er det kanskje bare nå i begynnelsen at dette er nødvendig? Takknemlig for svar, dette er min første ; )
Gjest Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Medela elektriske brystpumpe...Fåes kjøpt på vitus aptekene. Jeg hadde den forrige gang og var veldig fornøyd.
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Kan jeg spørre hvor mye du betalte for den superblomst?
Vimsetrollet Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Er det sånn at man bør ha elektrisk pumpe? Lurer på om jeg skal kjøpe det eller manuell... Jeg tenker sånn i forhold til hvis jeg skal ut en tur og mann og barn skal være hjemme... Er manuelle pumper veldig tungvinte å bruke da?
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Lurer jeg også på egnetlig. Jeg er litt småbekymret for elektriske duppeditter i nærheten av brystene mine,kanskje den klikker og så blir den sittende fast
Gjest Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Dette er ca 5 år siden da: Men det var rundt 500-600 kroner. Skal prøve å finne ut hvor mye de koster nå, da jeg tenkte å kjøpe meg en ny. Gav bort den andre til en venninne.
Gjest Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 PetuniA : Jeg opplevde ingen ubehageligheter i forhold til den elektriske brystpumpen. Tror det er noe man venner seg til...
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Jeg hadde både Avent sin manuelle pumpe (lånte av en venninne) og Medela sin mini electric pumpe sist, og foretrakk ganske fort den elektriske, for jeg hadde myyye melk. Tror det er helt greit med en manuell-pumpe dersom man ikke skal pumpe så ofte, men for meg (med dårlige håndledd i tillegg) fungerte den elektriske best. Anbefaler forresten også å fryse ned morsmelken i poser, som jeg legger flate i fryseren, for da fyller de minst. Kjøpte spesialposer sist, og har noen igjen fortsatt, som jeg sikkert får brukt denne gangen. Synes disse var kjempefine og de var enkle å bruke: http://www.mothersbliss.co.uk/shopping/storagebags.asp
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Legg ut en link når du har funnet ut av det er du snill, jeg var nemlig på babyshop og der kostet den eneste elektriske 2999,-, og jeg må innrømme at det var LITT i overkant av hva jeg hadde tenkt å bruke... På forhånd takk.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Jeg kjøpte min på Babyshop i fjor til ca 7-800 kroner. Medela Mini Electric heter den, og har sett den på barneverden/barnas hus også.
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 10. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2006 Tusen takk for tips dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå