Gå til innhold

Til søta bror for utstyr

Anbefalte innlegg

Heisann:))

Føler stor lettelse over at den barnevognen jeg vil ha er endelig kommet til Happyland babyshop på Svinesund:9)

Har lenge vaglet frem og tilbake mellom Easywalker og Quinny. Har hele tiden hatt mest lyst på Easywalker, men siden de ikke solgte den i Sverige og jeg vet at Quinny er mye billigere der helte vi mest mot denne.

Så, lykkens dag igår: jeg var inne på nettsiden dems, og snakk om flaks, de har premiere på Easywalker nå i november. Tidligere i dag ringte jeg svigermor for å fortelle og daen ble enda bedre enn i går, hun spanderer vognen på oss:))))Så da er det bare å planlegge en sverigetur i nærmeste fremtid:)))

På tirsdag var samboeren min og jeg på 3D UL, det var en fantastisk opplevelse. Vi valgte å gjøre det på Majorstuaklinikken og kunne ikke vært mer fornøyd. Det kostet 1000 kr, men d var d absolutt verdt. Vi fikk med 4 bilder trykket på papir og en cd med alle bildene+filmsnutter.

Vi fikk bekreftet at vi venter en liten gutt, og vi har bestemt oss for at han skal hete Leander, som kommer fra den greske mytologien. Så nå er det bare å sette igang med shopping av babytøy:))) Gleder meg masse.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7023704-til-s%C3%B8ta-bror-for-utstyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med vogn ja! Vi har ikke helt bestemt oss ennå, men vi har også tenkt å handle i Sverige.

Jeg lurer også på de ulike prisene på Majorstua klinikken. Folk betaler jo så forskjellig, men så er det noen som har hatt jormor og lege, mens andre har vært hos sonograf visst...

Ja, vi betalte faktisk bare 1000 kr. Da jeg ringte for å bestille kunne jeg velge mellom denne, eller den til 1500 kr. Forskjellen er at den til 1500, er med gynokolog, sånn at man skulle få bekreftelse på at alt var bra med babyen. Jeg har vært på to UL tidligere og følte meg trygg på at alt sto bra til og valgte derfor den til 1000 kr.

Synes jo det er dårlig hvis den du har bestilt hos ikke har opplyst om dette:(((

OBSOBS, alle sammen: Våren 2004 kjøpte vi vogna vår på Svinesund; "Det rictiga dyra packetet". Årets Teutonia-modell osvosv.

Vi hadde kjempemasse problemer med den, og måtte reklamere. For å få vogna fiksa, måtte vi altså dra tilbake til Sverige med den! I tillegg fikser de det ikke med en gang, så da må du ta deg en Sverigetur til etter 1-2 uker. Tenk over det før dere handler dyrt utstyr i utlandet. "Vogn-butikker" i Norge er skikkelige vrange på å ta over andres reklamasjoner.

Bare så det er sagt, det også: Denne Teutonia modellen var helt ny i sitt slag, så de slet med "barnesykdommer". Merket heter Teutonia JOY, så kan dere tenke over det en gang til før dere kjøper evt denne.

Lykke til!

Annonse

jøss, det må jeg si er virkelig dårlig av dem. Visste ikke om dette i det hele tatt, så dårlig gjort å ikke opplyse om dette!

Pengemaskin!!

Hvis alle hadde opplyst om dette så ville vel ikke gynekologen hatt noen timer han da, for alle er jo til ordinær UL på sykhuset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...