*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Jeg har to morgener på rad våknet av en svak stikking\kribling på høyre side nederst i magen. Noen som vet hva dette kan være?? Leter jo febrilsk etter gravidtegn heh...
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Akkurat det jeg også tenkte, men to dager på rad..?
Gjest Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Jeg har også noe stikking der, men jeg er noen dager over ikm.. Kanskje det er mensen:(
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2006 Hmm... For meg er det ihvertfall ikke det, for det er ennå halvannen uke igjen til den tid.. Krysser fingrene for deg jeg!! xxx
Gjest Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Jeg hadde sånn stikking for 2 pper siden, og det varte i 4 dager-så jeg fikk et lite håp, men så kom tanta likevel da. Det var nok bare EL i min situasjon iallfall. Skuff. Lykke til uansett!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 10. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2006 Så det kan vare i flere dager.. Ja, da slår jeg meg til ro med at det bare var EL.. :-/ Takk for lykken Ønsker deg også lykke til i prøvingen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå