Gå til innhold

Lite liv og termin om 2 dager :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at det liksom skal være "stille før stormen"...? Hva med dere som har født før? Hvordan var babyen dagen før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er det sjeldnere liv skal du ringe føden! Det er vanlig at bevegelsene blir seigere og roligere, men man skal ikke akseptere at de blir sjeldnere uten å sjekke det!

Skrevet

Stille hos meg også, tror det er normalt siden det er trangt der inne. Sånn var det med min første også, og han er sunn og frisk. Jeg har 7 dager igjen, og det har vært roligere den siste uka.

Skrevet

Har blitt minder liv her også i det siste. Men jeg kjenner`n jo hver dag da, er ikke det.

Men håper han kommer snart nå....

Skrevet

Jeg vil overholdet ikke si dette for å skremme, men jeg nevnte i forbifarten til jordmor på kontroll en uke før fødsel at han var blitt litt stillere der inne. Hun sa da at det skal ikke være mindre bevegelser (selvom de er anderledes og "seigere" pga plassmangel) - og jeg ble sendt til kontrollsjekk på sykehuset - og det viste seg at fosteraktiviteten sank med kynnere, og det hele endte i hastekeisersnitt dagen etter. Nå var altså gutten min sprellende frisk, og det var ingen forklaring på hvorfor hjertelyden hans sank til tider, men jeg vil uansett råde deg til å ta en tlf til din fødeavdeling og nevnte dette, Det er bedre å ta en ekstra kontroll!

Lykke til med snarlig forestående fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...