Gå til innhold

Hehe..Mange spørsmål fra meg her!!!!!!!

Anbefalte innlegg

men hvordan blir det nå når jeg har begynt på sprøyter??? Vet jo at det er forskjellig fra pers til pers, men ...

når merket dere at det var noe på gang i magen??? og hvor mange IE brukte dere...

håper dere ikke blir lei av at jeg spør så mye, men nå surrer tankene rundt meg hele tiden....

mange klemzer fra

Fortsetter under...

Hei Aprilmor.

Skjønner at du blir litt frustrert over alt sammen:-)

Som regelt tar det noen dager før man merker noe i magen. Jeg har vel merket det etter 5-6 dager. Har gått på sprøyter 11 dager på hvert forsøk og har økt jevnlig hver gang. Siste forsøk brukte jeg 400IE i 4.dager også 300IE resten.

Dette går bra skal du se:-)

Neida, blir ikke lei av mange spørsmål. Satt med mange selv, og gjør det fortsatt, derfor var jeg veldig glad for svar jeg fikk her.

Jeg gikk på Gonal F sprøyter, hadde 150 IE,,, det er ikke så mye ifølge andre, men jaggu ble jeg nesten overstimulert, så det kommer ann fra person til person. Sankten fant ut at jeg var noe følsom for de medikamentene.

Jeg merket ikke noe særlig i begynnelsen, men mot slutten var jeg innmari oppblåst i magen og sov dårlig. Mannen min sa også at mot slutten tok jeg lett til tårene. Ved et tilfelle datt jeg på isen ute og begynte å hylgrine, (noe som jeg ikke bruker på å gjøre). Litt komisk i ettertid, men ikke så gøy når det står på.

Hvilken medisiner står du på og hvor mange IE bruker du?

bruker Puregon 100 IE for dagen.. begynner lett pga at jeg har PCOS.. kanskje jeg blir økt opp om det trengs og at ser bra ut på mandag...

tar lett til tårene for lenge siden... mye pga at jeg er så vanvittig trøtt.. sånn at jeg nesten ikke klarer å stå... og da er det gøy å være på jobb på sykehjem... hehe

mange klemzer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...