Gå til innhold

nå kjenner jeg kvalmen komme sigende....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte å bli kvalm ca. 5 uke både nå og i forrige svangerskap. Men det ble ikke ille før uke 8-9. Jeg vet det er gjort undersøkelser på forholdet kvalme/kjønn, men det var ingen stor overvekt jenter ved mye kvalme, og jeg fikk gutt forrige gang.. Men vet ikke om undersøkelsen bare gjaldt de som er så kvalme at de legges inn? Lykke til, HÅPER du slipper unna:)

Annonse

Er i uke 9 nå..vært kvalm og svimmel i 3 uker...Var hos lege i går.Fortalte at jeg spiser ingefærkapsler og B-vitamin med folat..

Men,klarer ikke fungere...hun sa jeg kan ta postafen.og tok blodprøver.Var ikke slik dårlig med de 2 guttene mine...Men,ser det varierer hos folk..Kanske det stemmer hos noen..da får jeg jente;)he he

Tok postafen i dag..vært bedre,klarte å dra ut å handle:)

Er ikke postafen reisesyketabl? Med trekant på?? I så fall ikke noe å anbefale folk som kjører bil,i fx jobb-sammenheng...

Jeg har to jenter og var overhodet ikke kvalm med noen av dem. Er nå en del kvalm,men det er ikke dermed sagt at jeg bærer en gutt... Jeg kjenner ei som har to jenter, og det ene sv.skapet var hun ikke dårlig i det hele tatt, mens i det andre var hun kjempedårlig... Så det er nok tilfeldig mht kjønn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...